Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jag dra ner nu.. parkvägen tror ja.. får se om där e nån anann nere.. ananrs e jag där ett tag o väntar
-
Blev parkvägen lite lite vind men ok. Sol och hyffsat varmt blev 2 timmar. Snackade också med Anki verkade inget bra så vi vände och stack till Parkvägen.
-
när va ni på parkvägen ? ja va med där körde med bra tryck i tolvan.. typ 15.20-16 sen körde jag i klgahsman en halvtimme elelr nått
-
Vi var där från 11-14 ungefär börjar jobba 17:30 hade dåligt med tryck i 14 från början men det blev lite bättre precis innan vi stack.
-
Ingen lite brat som vaknat till ifrån djupsömnen och skall ut på en kite tur idag?
-
Jag kan ju tyvärr bara se vad DMI visar och det stämmer ju inte alltid, Ligger på gränsen till för lite med min 14 men kan funka om det ökar och inte minskar.
-
det blåser jävligt nice, typ perfekt för min 10:a. 14 hade jag varit överriggad med men patrik du är ju sånt muskelberg så de kan la va fint för dig
-
ska vi inte va sånna, tyck synd om mig istället som har en fet äcklig Matte tenta på måndag och måste sitta inne och plugga hela helgen och får därför inte åka något
-
ja så e det när man korkad. hade det varit lite varmare bara så hade jag vatt me
-
Är det nån där nere som kitar idag. Funderar på om jag sk adra med mig ugo ner..
-
vetifaen vi mest mobbar varann.. så satans kallt men det är bra vind… när ska ni ner i så fall?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.