Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• luuddee

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 12:07

jag dra ner nu.. parkvägen tror ja.. får se om där e nån anann nere.. ananrs e jag där ett tag o väntar

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 13:57

Blev parkvägen lite lite vind men ok. Sol och hyffsat varmt blev 2 timmar. Snackade också med Anki verkade inget bra så vi vände och stack till Parkvägen.

• luuddee

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 20:17

när va ni på parkvägen ? ja va med där körde med bra tryck i tolvan.. typ 15.20-16 sen körde jag i klgahsman en halvtimme elelr nått

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 20:55

Vi var där från 11-14 ungefär börjar jobba 17:30 hade dåligt med tryck i 14 från början men det blev lite bättre precis innan vi stack.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 07:41

Ingen lite brat som vaknat till ifrån djupsömnen och skall ut på en kite tur idag? wink.gif

• luuddee

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 07:53

blåser väl inte så mycket ida ?

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 08:10

Jag kan ju tyvärr bara se vad DMI visar och det stämmer ju inte alltid, Ligger på gränsen till för lite med min 14 men kan funka om det ökar och inte minskar.

• tottovich

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 08:47

det blåser jävligt nice, typ perfekt för min 10:a. 14 hade jag varit överriggad med men patrik du är ju sånt muskelberg så de kan la va fint för dig grin.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:09

Snarare dålig teknik och liten bräda. smile.gif

• tottovich

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:27

ska vi inte va sånna, tyck synd om mig istället som har en fet äcklig Matte tenta på måndag och måste sitta inne och plugga hela helgen och får därför inte åka något crazy.gif mad.gif frown.gif crazy.gif

• egan

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:40

ja så e det när man korkad. hade det varit lite varmare bara så hade jag vatt me

• tottovich

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 09:55

du glömde ”är” din korkade jävel

• annas

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 10:19

Är det nån där nere som kitar idag. Funderar på om jag sk adra med mig ugo ner..

• tottovich

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 10:26

vetifaen vi mest mobbar varann.. så satans kallt men det är bra vind… när ska ni ner i så fall?

• kaiser

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 10:35

Är oxå sugen. kommer ner om någon annan ska ner.

Sida 112 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.