Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Om du inte förstod det så hade jag o jako lektion(som vi faktiskt betala för). Du var bara publik…
-
Ni verkar ha haft en grym dag boys.
Synd att man inte kunde vara närvarande.
Är ganske avundsjuk faktisktLalle
-
Ozcar. Vad säg om lite bodydraging på Habo imorgon med din 12? Eller vinden e för hård kanske?
-
Inte min tolva så det går fet bort…plus att det typ ska blåsa 108 m/s så jag e tveksam om jag ens ska försöka! Men du kan ju alltid sticka ut med jackos 16 , vi pratar om det imorgon!
-
Svar till:
Inte min tolva så det går fet bort…plus att det typ ska blåsa 108 m/s så jag e tveksam om jag ens ska försöka! Men du kan ju alltid sticka ut med jackos 16 , vi pratar om det imorgon!
[/ QUOTE ]
lånar ut mina grejer sådär hipp som happ!!!
din potentiella 18 e nog bättre;) -
Svar till:
[/ QUOTE ]
Vadå? Tror du jag inte pallar vinden imrgon med en 16? Haallååå?? förresten skulle det väl bara blåsa typ 12-14 i Habo imroogn? -
hello oscar. kan du inte promota mina naish-kites och slingshuuut-brädan. jag kommer till svarje på tis kväll och behöver STÅLAR. va har du för tel-nummer? ringer dig o kommer förbi o hämtar min 16 nån dag i veckan
Mackan
-
jävla näset bräts när ja kommer hem ska ja spöa skiten ur er allihopa
-
mhuahahahahahahahahahah
kom och plocka
Vi börjar att bli riktigt många nu. -
tycker nästan vi e lite fega här…
kan inte alla vara kompisar istället?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.