Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• yaqup

Medlem
    26 april, 2005 vid 14:35

finns det någe ork kvar?

• annas

Medlem
    26 april, 2005 vid 22:18

nån som ska ut imorgon (onsdag) på dan?

• yaqup

Medlem
    27 april, 2005 vid 05:10

redan himma??

jag ska ut i kväll runt 17… om det blåser.

fast ni som inte har ngt vettigt för er på dagarna smiter väl ut tidigare….

eller vad säger du hed? smirk.gif

• gogga

Medlem
    27 april, 2005 vid 07:44

??? Man blir ju helknäckt av att sitta inne och jobba när det blåser!
    Jag kan inte alls idag.
    Jobbar till 17 sen har jag en intervju 18,30.
    Efter det ska jag te Anna

• kaiser

Medlem
    27 april, 2005 vid 07:46

blir ju inte mindre knäckt av att vara ledig hela dagen men kort på en bräda… mad.gif

• annas

Medlem
    27 april, 2005 vid 09:34

Jag och Chrille drar till Ljunghusen (sydost nu så det blir nog bäst?) Är väl där vid 13.30-tiden. Ska se om jag hittar stroppar och fenor till en bräda till dig, inte säker dock, jävla röra här..

• yaqup

Medlem
    27 april, 2005 vid 09:54

en annan kände sig lite krasslig o drog hem tidigare från kneg. skiter på att surfa idag… eventuellt åker jag o tar lite bilder eller ngt…

du kan låna min brett isf kaiser!
    posta här innan ni drar ut, kan ni inte surfa falsterbostranden anna??

• kaiser

Medlem
    27 april, 2005 vid 10:05

Röstar på falsterbo-strand, härligare tycker jag.
    vänster i rondellen efter heden>kör tills du kommer t en grill på höger sida (ca 1-2km)>sväng vänster där>följ vägen ca 500m och ta vänster vid ”museum”-skylten>parkera!

hör av mig när d börjar dra ihop sig jacko pucko

• chrille

Medlem
    27 april, 2005 vid 10:42

tror inte vi pallar gå i kylan..

• gogga

Medlem
    27 april, 2005 vid 11:30

grin.gif suck, ni har nog haft det FÖR bra…
    Där är ju inte så långt!

Jag ska se om jag hinner titta förbi.. men tror ju inte det frown.gif

• kaiser

Medlem
    27 april, 2005 vid 16:03

Det har tidigare efterlysts lite tyngre och mer seriösa reportage här på steffo, så i förhoppning om en studiefri em. och lite nya moves begav jag mig ner mot guldkusten för lite em. surf med paret Dittrich.

En gammal krigsskade gjorde att jag berett mig på strandsurf, men då chrille drog fram boardbagen och började bläddra bland sina läckra Tablas byggen blev dragningen till oceanen allt för stor.

Rippade loss med 12an i värsta pkra stil säkert en timma innan paret behagade börja surfa.

Väl på land tänkte jag kolla in de nya fluencerna och movesen man hade att bjuda på. Döm av min förvåning men efter att chrille strandat som en val kom han upp och whinade om att han var über med sin 9a (yeh right). Huttrade något om svenska kalla vindar med mycket tryck i o grejor. Försökte hålla god min, men inte heller anna bjöd upp t dans. Panchis-surf skulle jag definiera det som. Efter att ha sett dem åka är jag villig att tro att allt vi sett under vintern och våren bara är montage och animationer.

Då jag konfronterade anna med mina synpunkter lovade hon att hon skulle bättra sig tills nästa surf.

Paret påpekade oxå att jag var alldeles för tjock för att befatta mig med hp träning. Tydligen krävdes styrka och teknik för dessa radical manövers.

Lite credits t chrille som verkade ha koll på 5e linan dock.

Fråga ifall det fanns möjlighet att ta någon bild, men uppenbarligen så kostar allt sånt nuförtiden…

***sanninshalten i detta reportage bör ej ifrågasättas!***

• pjoter

Medlem
    27 april, 2005 vid 17:28

Svar till:

Paret påpekade oxå att jag var alldeles för tjock för att befatta mig med hp träning.

[/ QUOTE ]

hahaha, är vad vi som följt dina framsteg från första gången du pumpade upp din 18 på näset tänkt hela tiden. grin.gif grin.gif

• yaqup

Medlem
    27 april, 2005 vid 18:05

men du glömde det viktigaste, var de solbrända?!?!?!

• kaiser

Medlem
    27 april, 2005 vid 18:14

var ju fullt påpälsade så d var omöjligt att se.

• gogga

Medlem
    27 april, 2005 vid 20:31

?? Det viktigaste är väl ändå om de har kommit på vad de grön/genomskinliga grejerna är för något som de brukar lägga på hamburgarna i Venezuela är för något???

eller?

Sida 155 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.