Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Jag e endå King Brat, fast Gurra e rätt bratti med sin skarf på inslaget från sportspeglen med robby naish.. haru set det oskiz?
-
Helt sjukt…han ramar in alla normer för en bratt på de 2 sekunderna han e med! Slår man upp bratt i nationalencyklopedin hittar man den bilden som var med i inslaget!
P.s Du kan fan inte nita nån, flaxar mest som e kvinna medans du pip-fnittrar någonstans mellan kroppslavetterna D.s
-
ni tror ni kan bli så häftiga som Bysketråden men det kan ni inte….
-
Svar till:
[/ QUOTE ]Jag vet! Sjukt jobbigt. Jag vill vara norrlänning.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]Jag vet! Sjukt jobbigt. Jag vill vara norrlänning.
[/ QUOTE ]
Faan.. norrland suger ibland..
just när man trode att våren var på väg så dimper det ner 2-4 dm snö på bara nån dag…
och renar överallt… -
Byske e fan e minne blått! Nu e det NÄset som gäller, hoppas ni inte blir ledsna! P.s ni kan ju skriva nått inlägg ibland som plåster på såren, vi lovar att inte såga er så mycket!
-
Okej det e faktiskt skitjobbigt o bo här. Jävla jobbigt o ha vatten överallt. Ska fan bosätta mig i Finland!
-
Värmland e sjukt süft också en jävla massa skog riktigt ball faktiskt
-
jag flyttar till hemlandet och kitar på heltid istället.. finns två extra rum i huset om nån vill med
-
E-Type: Skönt att slippa bögarna
TRÖTT PÅ SCHLAGERVÄRLDEN E-Type kom femma med sin ”Paradise” i Globen i går. Och nu har eurodiscostjärnan fått nog av schlager. I går gick han till hård attack genom att hävda att det är ”90 procent bögar” i schlagervärlden. Ett uttalande som fick artistansvarige Christer Björkman att gå i taket.
Go EtYPE
-
håller fan med…. det kryllar ju av transar och bögar.. riktigt illa…
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.