Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
angående tröjorna. Vi hade ganska nyligen beställt hale joggingdressar till typ hela sundsgymnäsiet, vilket e några hundra stycken. Så vi hade blivit lite tajting me killen som tryckte upp dom därför fick vi lite förmånliga priser. Så stora tryck som vi har e annars ganska dyrt. Och ju fler färger du har desto dyrare blir det. JAg har för mnig att vi pungade upp 150:- för t-shirten och 300:- för munkisarna. Och då beställde vi 6 t-shirtar och 12 munkar. Om ni vill beställa så skicka privat till mig, vi har litre kontakt med honom fortfarande, så kan jag höra hur mycket det skulle gå på. Om ni vill alltså.
Var e alla andra bilder förresten?
-
Svar till:
[citat
Ah fan… e det 2005 ellr 4 bommen som du mecka?
[/ QUOTE ]
Båda två är 2005 tror jag.. fast “den gamle och den nye”
[/ QUOTE ]
Jaja, visste inte ens att det fanns två olika från i år. Får väl hem och kolla på åbäket. Måste ändå fixa den floppande Chicken loopen.
-
Jag vet inte helle rom det finns två…
men jag har köpt två bommar 2005 och de var olika
så det är nog ganska stor chans att den ena är 2004, olika är de iallafall -
wake draken hade en bom med svirwel o skit .. men sen fick inte waven den så den nya bommen till wave o freestyle är utan.
-
vafan är det någon NL är annat lösdrivande folk som tror på vind på näset idAG?
-
keso är inte främmande för en em session vid sisådär 3-4 tiden
-
jag ska vara wedding chrasher i em… sen ska ja va Fyllemongo ik, sorry…men imon e jag inte svår
-
jag und hed kör ner snart ska bara hämta wakeskate i höllviken (fan vad ball)
-
ge filmerna till kudde asap så får han ta med dom till habo nån dag..
-
hallå! hade ni något trych idag? vad tror ni om i morrn.. e riktigt trött på habo hängpung
-
NL o WCL ska på kärlekssemester och anitfoilkampanj te klittan om en vecka, myyyyyysigt
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.