Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
hallå ja kan ngn bara säga om det blåser nere hos er? Ni verkar inte gilla att svara i telefon iallafall
-
Ni har inte missat något. Jag försökte ringa men ingen som svarade. Det var dåligt idag
-
vi satt o vänta i 2 timmar, det börja blåsa lite mer men vi gav upp. går säkert ikväll om man vill. nån som ska ner?
-
ok, tack ska ni ha, då ses vi väl imorrn istället. Vart kör ni då? Tror ni falsterbo kan va gött eller e de inte rätt riktning?
-
det e nog ingen i NL som kan åka imorgon tror jag, men hör med melker, han skulle nog dra ner p åeftermiddagen
-
det e fan storfetch imon, gemensam lunch på kårhuset!
typ efter 12 ngn gång, be there
-
Fan det blaser har i Shanghai…kanske for att jag e uppe i Jingmao tower….bara 88 vaningar, 420 meter hogt!!!!! Jisses!
Jaha verkar som allt e bra hemma iaf, skont ju…e det bra hang i Lund nu elle! Kommer hem den 12 sep, ser fram emot lite pulig kajkaj!
Har internet har i rummet pa hotellet, sa jag kommer kolla av steffo lite da och da. Om nagon har nan bestallning skriv det de narmaste dagarna…Erik har inte hittat nan longboard an, sorry!
Time to go…bajbaj!
-
jag beställer lite kulturfoto tack!
ha det gött den sista tiden -
Okej, hittar nu en så vill jag ha jättegärna! Då kan jag föra över pengar till ditt konto eller om vi ska göra upp det när du kommer hem.
Kelte har berättat hur fint ni har haft det. Ha det fortsatt gött.
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.