Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Och här e vänstersidan av bilen, fan va man kan fotta bra på toppens parkering! Kommer ni ihåg när vi åkte snowboard där på den lilla kullen bakom kärra´n i vintras….fet fart =) !
-
måste ju säga att den är över förväntan ändå.. men ska jag komma till dig imorrn bitti så fixar vi stereon.. ska bränna lite skivor så vi kan penta lite också
-
du orre är plasma tv:n installerad i bilen föressten? annars har jag en kille som är sjukt duktig på såna grejor.. btw erik får ju verkligen inte köra den!
-
Ja tycker den e helt ok
Men kunde den inte varit lite större.
Det känns litta klent att åka omkring i den.
Men det ju en helt okej första bil faktiskt
Fett loga po den -
Fan! Jag håller med Lalle. Lite väl klen. Nä, men den funkar väl. Vi fem som det e nu, får ju i alla fall plats, med vår utrustning. Det e ju ändå det som räknas. Kul ozcar att du försökt piffa till den lite med loggan i alla fall.
-
Vadå Erik får inte köra? Keft grek, annars får du sitta i bagaluckan!
-
hah lille plutte erik… om du är snäll kan du får åka på ett släp bakom bilen..
-
Lugna er grabbar, klart alla får åka med…men jag kanske ska klargöra redan nu att BARA jag kör bilen…oki?
gut
-
den e klar! denna kommer alla som inte står på bräda ha till man står några meter då har man förtjänat den riktiga!
OK?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.