Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Ludvig blev det några bra bilder idag? Jakob och lalle kanske också tog några?
-
riktigt gött idag!! började bli sköna vågor på slutet också.
resultatet på min första gpsmätningen nånsin blev förresten 26,3 knop. inte så illa med tanke på hur stökigt vattnet var. men 5-10 knop till ska allt gå att få till här i vår.
edit, kollade nu att detta gav mig en 29 plats av speed-vindsurfarna i sverige.
-
det sjuka var att han körde hela downwindern så, hans armar hade somnat när han kom dit så en annan kille fick landa hans kite, apkul!
-
jacko wrote:det sjuka var att han körde hela downwindern så, hans armar hade somnat när han kom dit så en annan kille fick landa hans kite, apkul!
Ja kan lära er det imöön. Det e fan inte det lättaste krävs rätt mycke skills för att få en bra pose liksom typ kanske
-
Jag har en samling med mig själv vid halv3-3 vid p-vägen.
Ni är välkomna!
Lalle: Sam skulle ta med sin bräda idag. -
Hi all,
Wanted to say Hi to all the folks I met down on the beach today, you are a real nice bunch and it was cool to put faces to all these names.
Couple of things I wanted to say, first off, thanks to Johan for standing with me for a half hour, (even though he must have been hungover) trying to teach me what I am supposed to be doing, cheers mate. Also, Sofia, thanks for lending me your sele, and helping me fish my kite down from the goddam tree this afternoon…. heh heh….. You are a cool chick, thanks.
Kite was fine though… if you are gonna put a kite into a tree… here’s how you should do it
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.