Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
varsågod, kul att kunna hjälpa! det ser bra ut för imorgon med så jag kommer nog köra till näset då med.
-
mmm, e oxå sugen på näset imorgon, men har två non-kiters med mig. Finns det nåt bra ställe att flyga övningskite egentligen? Sist jag lät någon leka på näset så blev det en massa hål i kiten 😀
Fia körde du shorty din galning?
-
bring the non kiters anyway, I only have a 14, so chances are I will be catching some rays a large part of tomorrow, maybe they can even have a blast with my kite if the wind chills out a little :-/.
Tony
-
skönt o höra att man va till lite nytta:tongue:.. va en kul dag, kul att ni kom ner.. o gött att kiten inte gick sönder i granen.. nä nu blir det avgång till nation adjö..
skotten wrote:Hi all,Wanted to say Hi to all the folks I met down on the beach today, you are a real nice bunch and it was cool to put faces to all these names.
Couple of things I wanted to say, first off, thanks to Johan for standing with me for a half hour, (even though he must have been hungover) trying to teach me what I am supposed to be doing, cheers mate. Also, Sofia, thanks for lending me your sele, and helping me fish my kite down from the goddam tree this afternoon…. heh heh….. You are a cool chick, thanks.
Kite was fine though… if you are gonna put a kite into a tree… here’s how you should do it
-
Jag har hört att det är ett jävla drag på grillen i lomma…
får nog dra dit någon gång -
AnnaS wrote:mmm, e oxå sugen på näset imorgon, men har två non-kiters med mig. Finns det nåt bra ställe att flyga övningskite egentligen? Sist jag lät någon leka på näset så blev det en massa hål i kiten 😀
Fia körde du shorty din galning?
Gå ut i vattnet med dom, där finns det ingenting att riva upp kiten på.
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.