Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
äsch. du har faktiskt rätt… men det var bara en liknelse, sen så har tråden drabbats av en slags depression… vinden kan vara skyldig.
det sägs dock att man blir starkare av sånt så… som sagt. nu kämpar vi som ett lag: Team-Steffo!
-
Stor risk, denna dör aldrig! Dessutom har Byske tråden funnints innan ni kunde stava till Kite, visa lite respect åt norrlänningarna, dom har det fan inte lätt!
-
Svar till:
Stor risk, denna dör aldrig! Dessutom har Byske tråden funnints innan ni kunde stava till Kite, visa lite respect åt norrlänningarna, dom har det fan inte lätt!
[/ QUOTE ] Självklart. Inget illa menat. Ren fakta. Respect för ettårig tråd(även om denna är mycket mäktigare)
-
idag e det väl acceptabel vind?
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/sejlervejr-2.htmlängtar längtar längtar
-
Nja, jo den e fin. Hoppas bara att den stämmer inmed verkligheten, bilden asså!
I dag ska vi köra!
-
idag ska vi plugga ! fifan vad kul!!! någon som vill göra mina läxor så kan jag kita istället?
-
naaaaaw….
men matte e är väl som att kajta?
fast ändå annorlunda, kan inte riktigt sätta fingret på vad det e… -
Svar till:
idag ska vi plugga ! fifan vad kul!!! någon som vill göra mina läxor så kan jag kita istället?
[/ QUOTE ] Kajta med vad??
-
Vi drar väl ut imorogn ozcis? Jag o jako drar direkt från skolan vid 2.
-
Gick det bra idag ella?
Var min Pyro varm och skön?
Jag e sjukt sugen på att ta en sväng
Lalle -
Dom var duktiga igår faktiskt, lite jobbigt att vara nerkyld så länge men det funkade. Tills det började snöa kanske man ska tillägga ioch för sig!
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ] Kajta med vad??
[/ QUOTE ] mitt hemma bygge.. ska marknadsföra den snart.. morsan och jag har suttit och sytt här hemma.. sjuuuukt fet kite.. flätat lite sytrådar till linor också tog jag en kvast och sågade av och gjorde den till boom sen tog jag locket på grillen och slippade till som en assymetrisk bräda och satte på fenor som är klubbhuvuden från mina gamla golf klubbor Pure customized..
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.