Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Kan ju bekräfta det här med att man blir lagom optimistisk som rookie..Hur som helst så ska det ju bli gött imorgon. Obligatorisk kaffe absolut senast 0900!!!!Hörs imorgonbitti!
-
Svar till:
Kan ju bekräfta det här med att man blir lagom optimistisk som rookie..
[/ QUOTE ]
det e väl bara brau!
så missar man aldrig några dagar som det kanske blir så bra som man hoppats på…
-
Hata släkt! Sitter på stranden o väntar hela förmiddagen på att vinden ska lugna sig. Och när den blir alldeles perfekt måste man iväg på släktmiddag. Men det e ju lite av löning, så det kan man ju inte missa. Får försöka få det avklarat så man kan dra ut vid 5-snåret. Nån som ska med?
-
HAHAHAHA!!!
näe ja har släkt ik:Pmen efter att åkte blev det överpuligt, Nybörjarfel?
-
Nä men nu har jag laddat inför imorgon. Jag kommer rippa fett!!
-
Lalle! Får inte tag på dig! När är det standardkaffe imorgon? Samma tid som vanlgit eller?
-
Mycket trevlig kite-dag idag
Kunde varit litta mer ös i vinden bara -
för vissa som var lite senare kunde det gott varit mer vind mest hela tiden. men men kommer fler dagar, hoppas jag…
-
Hur länge har ni lov grabbar! Ser ju skit ut imorgon men vem vet!
-
…en fågel viskade i örat att dmi skiter sig näven imon!
ngn som håller med?
-
Svar till:
…en fågel viskade i örat att dmi skiter sig näven imon!
ngn som håller med?
[/ QUOTE ]Har också hört rykten om det. Dom ska bara skoja till det som vanligt. Det kommer bli perfekt vind!
-
iooo så nu har man fått prova på hur livet e som en näsetlocall.. hyffsat nice verkar ni ha det ändå! tackfö ölet fresten oozzzcaarr ses senst på ons!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.