Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
gött att man ahr lycktas få en jevla infektiona på luftrören Dååå, modda fuckas inge mer ktie den här veckan.. än om d e julafton
-
hao så jääävla traadigt! kommer säkert bli perfekt vind imorn eftersom jag drar då hörs
-
verkar blåsa lör kv och söndag enligt windguru. jag kommer hem på förmiddan på sön förhoppningsvis så då e jag på:)
nu när lalle e hemma också blir ju hela “gänget” samlat, förhoppningsvis…
-
du jacko, letar du våtdräkt? jag tror kalle ska sälja sin nämligen.. kan ju höra vad han vill ha för den.. den bör ju passa dig ändå
-
Fan va kassa vi e egentligen om vi inte drar ut idag! Annars kanske lite kvällsåkning efter G jako?
-
Jag tror nog jag måste sluta un-hooka mig mitt i mina beachjumps. 2 dagen i rad nu..känner att det inte e så bra för naken…eller, tja..det e ju ball i alla fall!!
-
För övrigt så bör du nog Jako kolla på DMI igen och omvärdera det du sa om vindarna imorgon på dagen. Du kommer ha skitball i skogarna!
-
Svar till:
För övrigt så bör du nog Jako kolla på DMI igen och omvärdera det du sa om vindarna imorgon på dagen. Du kommer ha skitball i skogarna!
[/ QUOTE ]
eftersom du bara mesat alla dagar me kiten så får du väl igen lite nu medan ja e borta. men på sön får ni se upp, harvar-jacko e på ingång!
-
Svar till:
Jag tror nog jag måste sluta un-hooka mig mitt i mina beachjumps. 2 dagen i rad nu..känner att det inte e så bra för naken…eller, tja..det e ju ball i alla fall!!
[/ QUOTE ]
för “naken” ??? är du naken när du hoppar? tror nog du menar nacken va?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.