Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• rambo_johnson

Medlem
    15 april, 2004 vid 21:52

gött att man ahr lycktas få en jevla infektiona på luftrören Dååå, modda fuckas inge mer ktie den här veckan.. än om d e julafton

• hengo

Medlem
    16 april, 2004 vid 00:08

hao så jääävla traadigt! kommer säkert bli perfekt vind imorn eftersom jag drar då frown.gif hörs

• rambo_johnson

Medlem
    16 april, 2004 vid 07:01

Hej då heng, ve will miss you little school Bojj

• yaqup

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:24

jo, vi kom sakn di!

häls Umme från NL!

• ozzcarr

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:24

See u in umeå on da roadshow!

• yaqup

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:33

verkar blåsa lör kv och söndag enligt windguru. jag kommer hem på förmiddan på sön förhoppningsvis så då e jag på:)

nu när lalle e hemma också blir ju hela “gänget” samlat, förhoppningsvis…

• tottovich

Medlem
    16 april, 2004 vid 11:46

du jacko, letar du våtdräkt? jag tror kalle ska sälja sin nämligen.. kan ju höra vad han vill ha för den.. den bör ju passa dig ändå

• yaqup

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:26

japp ja letar. vad är det för våtdräkt då?

• egan

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:33

Fan va kassa vi e egentligen om vi inte drar ut idag! Annars kanske lite kvällsåkning efter G jako?

• yaqup

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:34

jao e aldrig svår

• egan

Medlem
    16 april, 2004 vid 17:31

Jag tror nog jag måste sluta un-hooka mig mitt i mina beachjumps. 2 dagen i rad nu..känner att det inte e så bra för naken…eller, tja..det e ju ball i alla fall!! cool.gif

• egan

Medlem
    16 april, 2004 vid 17:33

För övrigt så bör du nog Jako kolla på DMI igen och omvärdera det du sa om vindarna imorgon på dagen. Du kommer ha skitball i skogarna!

• yaqup

Medlem
    16 april, 2004 vid 22:27

Svar till:

För övrigt så bör du nog Jako kolla på DMI igen och omvärdera det du sa om vindarna imorgon på dagen. Du kommer ha skitball i skogarna!

[/ QUOTE ]

eftersom du bara mesat alla dagar me kiten så får du väl igen lite nu medan ja e borta. men på sön får ni se upp, harvar-jacko e på ingång! cool.gif

• tottovich

Medlem
    17 april, 2004 vid 11:15

Svar till:

Jag tror nog jag måste sluta un-hooka mig mitt i mina beachjumps. 2 dagen i rad nu..känner att det inte e så bra för naken…eller, tja..det e ju ball i alla fall!! cool.gif

[/ QUOTE ]

för “naken” ??? är du naken när du hoppar? grin.gif tror nog du menar nacken va? wink.gif

• egan

Medlem
    17 april, 2004 vid 16:12

snyggt o ha hål i draken..skitjobbigt

Sida 36 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.