Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
ta den nu och du vinner ett super x3m xflight superairblast pocket semi active bag!!!!! engång erbjudande!!
-
alltså… egentligen e det jädra synd att tottovich blev av me sitt mode-spons-B från Nikko när han spin-rejecta grow-loopen i amsterdam -93…
ngn personlig åsikt?
-
ah det var som sagt en käpp i min karriär har aldrig lyckats återhämta mig riktigt från det där fallet… förstår inte vad som pågick i mit huvud. varför skulle jag rejecta spinnen? skulle helt enkelt löpt linan ut och lagt på en GPXspinn 2.1 och därmed spikat ytterligare 10 år
-
Det var skadal…speciellt när han hade deffklaffarna ute. Men kan ju varit så att RRX pumparna med cyber struud overlaying punkture struktur var cheva… det såg vi ju alla hur illa det kan sluta borås -67, inte kul det inte!
-
tjaa.. måste väl fortsätta träna chicken-donkeys resten av för-säsongen för å visa killarna på Nikko att det var en gångs företeelse…
e det ngn mer än jag som legat i fys-träning i vinter å samlat på sig en fear-thumb?(Nintendo-tumme i mer vardagligt “mainstream-tal)
-
Totte var får man tag i tatziki-hölster som du har när du cyklar?
-
nä det har du rätt i orre.. din nonexistent loop factor med 2/3 spinn slutade ju ingen vidare… jag tänker förstås tillbaka till Höör -83 minst sagt ett tragiskt år i din tävlings karriär.. någon åsikt om det?
-
Klurade som fan på den eviga frågan : svettas fiskar?
Konstigt elle?
-
om yaqup kan svettas när han sitter absolut still tror jag fan ta mig fiskarna kan svettas när dom chillar omkring där i det djupa blå
-
bara för du e avis på min tripple-modeur mes spein-reaver system….
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.