Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• patrikol

Medlem
    7 maj, 2004 vid 22:34

Vi håller tummarna!

• egan

Medlem
    8 maj, 2004 vid 09:14

Totte! Hed e sjukt sugen på o börja också. Så det hade ju varit vettigt om du han tog en kurs tillsammans. Ellerrr?

• gogga

Medlem
    8 maj, 2004 vid 17:13

hehe, Nu har jag också hittat hit…

• weeboy

Medlem
    8 maj, 2004 vid 20:48

Patrikol! Radera den jäkla tråden. Börjar bli trött på de näsets kontstanterna. inget vettigt å läsa iaf

• rambo_johnson

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:01

lol grin.gif grin.gif grin.gif

• yaqup

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:09

Svar till:

Patrikol! Radera den jäkla tråden. Börjar bli trött på de näsets kontstanterna. inget vettigt å läsa iaf

[/ QUOTE ]

haha, tvingad och läsa?

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:12

He förstår dig men det är ju ingen som tvingar någon att gå in på någon tråd, har haft liknande trådar tidigare dom dör ut av sig själva efter ett tag är dessutom väldigt restrektiv med raderande skall vara alldeles uppenbara personangrepp eller extrema porrbilder som jag raderar. Oftast så är det ju så att om många tycker på att något är åt hel…. fel så raderar man det. Vi har ju många olika åsikter om vad som är rätt eller fel. Vi har ju en offtopic tråd så det kan också leda till radering om man konstant lägger grejer i fel tråd vi är ju tre st som har möjlighet att radera här på steffo så vi kan ju konferera med varandra också om vad vi tycker men till syvene och sist så är det Stefan konfmastern som har sista ordet.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:16

Patrik. kan bara säga… Bättre svar går inte å få! smile.gifmvh Weepojke

• weeboy

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:18

svårt å logga in ibland laugh.gif

• yaqup

Medlem
    8 maj, 2004 vid 21:21

vinden uteblev för övrigt idag… jag håller tummarna som vanligt inför morgondagen.

oscar verkade också vara på!

hoppas hoppas hoppas på stadig vind!

patrikol på imon? wink.gif

• patrikol

Medlem
    8 maj, 2004 vid 22:01

Väldigt gärna men tyvärr så jobbar jag dygnet! Vill testa brädan ju! Får hoppas på måndag eller tisdag kväll cool.gif

• egan

Medlem
    10 maj, 2004 vid 07:01

Ser ut som vinden ska ordna upp sig till helgen! laugh.gif Är man välkommen tillbaka då?

• ozzcarr

Medlem
    10 maj, 2004 vid 08:23

Kanske…känns som om du brännt dina skepp, men möjligen! Vi får se. smirk.gif

• egan

Medlem
    10 maj, 2004 vid 10:28

på tal om mig. ozzcizz, e du hemma i veckan? Du ska få en liten gåva på 700 riksdaler nämligen.. smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 maj, 2004 vid 10:29

Hur går det med era inlägg får ni ihop något grabs! wink.gif
    Kahuna! smile.gif

Sida 42 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.