Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Ja då var man arbetslös ungkarl. Klingar ju bra i alla fall. Studenten avklarad och hela sommaren vigd år kite. Nu har vi ju utökat NL-crew dessutom, snart i alla fall. När ska ni gå kursen grabbar?
-
Menar du mig så vill jag gå den så snabbt som möjligt..
Är redo varje dag!(kanske inte riktigt idag pga. utorkning från gårdagens bravader, men annars så!)/HED
-
Benämning på Höllviken, Ljunghusen, Skanör, Falaterbo tillsammans. En halvö full med bratts så att säaga!
-
ååå håll ut alla brats, snart kommer farbror hengo och våldsgästar
-
Svar till:
ååå håll ut alla brats, snart kommer farbror hengo och våldsgästar
[/ QUOTE ]
när får man se ur sweeeeet ass här nere på sveriges svar till cabarete?
-
….tack för utflykten idag pojkar.
men för hylla våra egna toppen-spots säger jag det väl använda ordspråket:
Borta bra, men hemma bäst!kajt imon?
lalle e också på vaaaa?
-
Glöm inte vilket team du tillhör hed, min tyske vän! Gött att ni e igång grabbar. Synd bara att vinden e lite smått ilsken idag bara. Såna här dagar man får utnyttja till att leka med lite epoxy på brädan!
-
Hur går man för att skriva där “nere”? Det som alltid står trots att man inte skriver det varje gång. Där du har skrivit Team Düsseldorf? måste ju ha med det nu jag med!
-
Kontrollpanel -> Personlig information -> Signatur -> “Team Düsseldorf”!
-
men dååååååålig vind då, blåser för fan 17m/s här hemma nu… kanske lita överriggad med min 14m2 då alla på imorgon? ska ju blåsa runt 8-11 enligt vind gudarna..
-
11-14 på dmi(pessimisten).
Jag ska ta student fotot imorgon… sjukt ball.. ska skratta hela vägen till Malmö.
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.