Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Du e fan den störste Bratten av alla, fede slott i torekov och allt.
P.s kan du inte fixa in mig på spybar, köket eller laroy, tack i förhand D.s
-
hur pass bratig är dealen? du vet vi går bara med på riktiga brats dealar
-
jag e bara me på din “bratiga deal” om den innehåller sviiiinmkt kokain, brudar å helrör… annars e ja av.
-
riktigt najs kite idag alltså, påååå näset…(there can be only one som de säger…)
handlepassen satt som vanligt… å ja ljuger om ja påstår att flip-flow 360 var ringrostig!
-
Frågan e, inte många rätt idag inte, men metaliteten finns där. Har stora förhoppningar om Jakob, kanske en svenk Vari på G!
hahaha…ska man vrida på bommen för att svänga? Nej han kommer fan att rula till sommaren!
-
Det var ju jävelen vad ni legat i! Fått ne massa gratispoäng hör ju. Själv har man varit sjukt international och har en hel del jetlag för tillfället. Kan berätta att våtdräkterna var kukbilliga i staterna. Köpte en hel och en halv 3mm för 1400 tillsammans då alltså. Nu ska jag bara köpa en kitejävel. Oskar har du kvar din? Eller totte försöker sno den med?…jävla grek..
-
Ja den finns kvar, men ni får ordna upp kön för jag vet inte vem som va först och sådär…men sålt ska det bli!
Kul att du e hemma igen Erik, ses!
-
sötnos allt jag gjort är att lägga ett bud på grejorna ingen skam i de inte… hade du det bra i staterna?
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.