Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

• rambo_johnson

Medlem
    16 mars, 2004 vid 11:53

yo bräts, ska vi itne wacka den där ornitlog bögen?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:06

Vi har redan beställt jobbet av vår lokale torped som vi brukar använda oss av! Han sa mellan 3 till 4 dagar så det e lugnt.

Men Hugo du vet vem som e skylldig till den här kite hysterin bland ornitologerna, någon som bestämmde sig för en session på 17:e hålet i falsterbos GK!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:07

/ozzcarr!

• rambo_johnson

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:20

fan det är og mitt fel ja, fast det var fler än ja som hängde på… vi får mobilisera svärfar aspegren så han styr upp ett gott ord för oss…

• tottovich

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:37

haha lycka till smile.gif hillarp har inte mycket att säga till om så länge göran holm sitter som ordförande.. den mannen har enbart avsky för hillarp och hans fåglar ända sen hillarp förstörde en golf runa för Göran!

• rambo_johnson

Medlem
    16 mars, 2004 vid 12:44

Men då e det ju lungt, då smörjer vi Göran Holm med lite kitekurser… och bilig sprit

• tottovich

Medlem
    16 mars, 2004 vid 13:36

han nappar säkerligen direkt!

• lalliso

Medlem
    16 mars, 2004 vid 15:28

Då är ju allt lugnt, eller?

• tottovich

Medlem
    16 mars, 2004 vid 16:02

ganska chill ja…

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2004 vid 18:20

vadå fåglar e fan intressanta att titta på. det faktum att deras beteende som är likadant år efter år är väldigt intressant…

PROVOCERANDE FRÅGA: vem tycker det e kul å titta på samma sak om och om igen och sen kalla sig expert för att man har sett det så många gånger att man kan sätta klockan efter det?
    ngn som vill bli ornitolog? smirk.gif

• ozzcarr

Medlem
    16 mars, 2004 vid 18:25

Din buse!!!! 🙂

• tottovich

Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:26

haha jag är nog rätt sugen på det eftersom mina design skillz överglänste er idag så det är ingen utmaning längre… kanske man kan battla med hillarp istället grin.gif

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:32

det går inte å battla hillarp… han e typ he-man…fast en bättre version i klass med Mega-Man… han e alltså gud mer eller mindre…ser iaf upp till honom som ornitolog!

• tottovich

Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:36

iof sant men jag hade nog kunnat ge honom en match jag kan ju en heeeeeel del om sparvar t.ex… och skator t.ex. strandskata! han hade helt klart fått jobba

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2004 vid 19:40

vette katten. hade han bara fått igång sin super-brillo-mode-kikare hade nog kunnat hitta nya arter på en eftermiddag. han har trots allt burit hästar samt sett en ÄKTA cyklop…det e fan respectA!

Sida 9 av 209

Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Näset (Konstant CAVOK)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.