Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
Vi har redan beställt jobbet av vår lokale torped som vi brukar använda oss av! Han sa mellan 3 till 4 dagar så det e lugnt.
Men Hugo du vet vem som e skylldig till den här kite hysterin bland ornitologerna, någon som bestämmde sig för en session på 17:e hålet i falsterbos GK!
-
fan det är og mitt fel ja, fast det var fler än ja som hängde på… vi får mobilisera svärfar aspegren så han styr upp ett gott ord för oss…
-
haha lycka till hillarp har inte mycket att säga till om så länge göran holm sitter som ordförande.. den mannen har enbart avsky för hillarp och hans fåglar ända sen hillarp förstörde en golf runa för Göran!
-
Men då e det ju lungt, då smörjer vi Göran Holm med lite kitekurser… och bilig sprit
-
vadå fåglar e fan intressanta att titta på. det faktum att deras beteende som är likadant år efter år är väldigt intressant…
PROVOCERANDE FRÅGA: vem tycker det e kul å titta på samma sak om och om igen och sen kalla sig expert för att man har sett det så många gånger att man kan sätta klockan efter det?
ngn som vill bli ornitolog? -
haha jag är nog rätt sugen på det eftersom mina design skillz överglänste er idag så det är ingen utmaning längre… kanske man kan battla med hillarp istället
-
det går inte å battla hillarp… han e typ he-man…fast en bättre version i klass med Mega-Man… han e alltså gud mer eller mindre…ser iaf upp till honom som ornitolog!
-
iof sant men jag hade nog kunnat ge honom en match jag kan ju en heeeeeel del om sparvar t.ex… och skator t.ex. strandskata! han hade helt klart fått jobba
-
vette katten. hade han bara fått igång sin super-brillo-mode-kikare hade nog kunnat hitta nya arter på en eftermiddag. han har trots allt burit hästar samt sett en ÄKTA cyklop…det e fan respectA!
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.