Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset om snart!?
-
Näset om snart!?
Publicerad av annas på 8 juli, 2004 vid 07:40Här nere är det 8ms och sol…
kitefredrik svarade 20 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Nu måste jag ge lite utlopp för den horribla klassiska svenska avundsjukan som jag annars brukar hålla i schack
Jag vill också bo vid kusten!!!
När jag med värkande kiteabstinens stilla blickar ut genom kontorsfönstret kan jag bara bittert konstatera att inte ens det ringaste av asplöv behagar så mycket som darra i den helt stillastående inlandsluften. Känslan är nära nog kuslig när inte de minsta av tingestar så mycket som berörs av den idag helt uteblivna vinden. I solljuset kan man se dammet på parkeringen dansa till efter en förbipasserande på det sätt som man annars bara upplever när man stiger in i en vind som legat orörd i många år.
SKIT! Så lite som han orkar blåsa tror jag min vindgud fått lungemfysem!
Nåja, nu har jag spytt galla över mitt val av bostadsort. Hoppas alla får en kitedag i världsklass!!
-
Vi hade tänkt att dra ut snart.. Men jag vet inte riktigt var.. Finns det inte risk för massa badgäster på parkvägen idag?
-
vi åker ner om ca 20 min. ska ge tippen ett försök men om vindriktningen e alldeles odräglig så blir det förmodligen parkvägen.
för info i realtid ring Lajne: 0735350100
-
Bandanas, vi jubbare får køra efter kneget. Vet dock into om jag ska dra upp till LA eller ner till næset…
/Freddan
-
Ja ä åsså litta suen på å dra ut. Blire Parkvägen ella?
Kan köra från Malmoe runt 17.15.
-
Jag kan nog dra från CPH vid 1600. Kan ha bilen laddad med prylar och klar till 1700. Frågan ær bara vart…
Nær slutar du å sånna grajjor?
/Freddan
-
Drar nog från KPH vid 16,30 kan vara packad och ny äten vid 18.00 ca.
Va säger ni boys, ska vi satsa på att dra från Malmö vid 18 eller drar ni ut innan?
-
Det låter fint, Næset och 18. Menar du parkvægen eller vad tænker du på? Jag hittar inte till några andra spots dær nere. Men om vi drar från Malmø samtidigt så kan jag ju køra efter din feta Beemah.
/Freddan
-
ja vi kan dra samtidigt, juu.
fast det blir bakom min lite mindre feta men dok nya volovooo.
Ska vi samlas upp vid hos mig, eller? -
Tippen suger big time alltid om det inte är NO, fast rätt kasst då osså.
Kanske Parkvägen du kan ringa och kolla efter 18
070 72 75 946
Logga in för att svara.