Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Näset söndag 050512

• Näset söndag 050512

Posted by patrikol on 15 maj, 2005 at 06:43

Än så länge är det inte mycket till vind, men det ser ju lovande ut inför middagstid/eftermiddag/kväll håller tummar och tår!

patrikol replied 19 years, 7 months ago 2 Members · 10 Replies
  • 10 Replies
  • patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 06:47

Vid 11:00 ser det lite bättre ut!

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 06:52

Förklaring!

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 06:54

14:00

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 08:56

Pratade precis med Mat dom är på Parkvägen just nu men skall nog dra vidare till Tippen och kolla där. På parkvägen just nu är det ingen vind.

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 09:30

Jag Henke Stellan sticker till näset kl 12:00 chansar man inte vinner man inget eller? smile.gif
    Snälla vindgudar tänk på oss kiteare idag! ooo.gif

• luuddee

Member
    15 maj, 2005 at 09:56

för fan patrik lugna dej. det kommer vind.

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 20:18

Alltid lugn! Var fan var du idag Kaiser verkade lite vilsen utan dig! wink.gif Du kanske fick dina ängla vingar idag! grin.gif Eller var det en gloria?

• patrikol

Member
    15 maj, 2005 at 20:32

Blev en dag med hyffsad kite 16kvm samt en del flugviktare med mindre kites lyckades få till lite surf.
    Vi hade dessutom besök ifrån Mat vår allas favoritfotograf och hans polare ifrån Varberg.
    Sen givetvis världens bästa kite par Anna och Chrille.
    Stellan och jag tog lite bilder med Stellans kamera hoppas att Stellan slänger upp dom idag.
    Kanske har vi turen att Mat plåtade också!

• luuddee

Member
    17 maj, 2005 at 19:45

hahaha.. jag va feee.. men det sket sig vi fick en ersättare så jag muppade om kring emd anant. men det va därför jag itne va där. . mm fixa upp lite bilder. . jag sa ju att det skulle blåsa.

• patrikol

Member
    17 maj, 2005 at 23:12

Vi får jaga Stellan han trycker på bilderna!

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Näset söndag 050512

You must be logged in to create new discussions.