Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näsetspots i helgen?
-
Näsetspots i helgen?
Publicerad av davids på 13 november, 2009 vid 11:09Ska ner till en stuga i Skanör över helgen och hugga ved, dricka whiskey och skrika på varandra och tänkte ta med kiteutrustningen.. Ser ut att bli S-SO så var kan man köra då och är det någon annan som tänkt dra ut? Har aldrig kitat där nere så är lite lost..
larappa svarade 15 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kämpinge är fint på S-SO. Glöm inte ta med vågbrädan.
Nån mer som är sugen på Kämpinge i helgen förutom jag? Hörde att några var på väg till Kämpinge, men vågor är ju kul 🙂
-
Hela södra sidan funkar bra men titta på kartan så du inte är inne i de förbjudna områdena. Kämpinge sidan och sen ljunghusen om man kör ner längs med kanalen på södra sidan. Falsterbo stranden funkar bra också!
-
Call3;588052 wrote:Hela södra sidan funkar bra men titta på kartan så du inte är inne i de förbjudna områdena. Kämpinge sidan och sen ljunghusen om man kör ner längs med kanalen på södra sidan. Falsterbo stranden funkar bra också!
Är det någon annan som planerar att dra ut imorgon och isf var och när?
-
fan nu blev jag sugen…
måste dock ha en huva, blev lite kallt senast utan, brainfreeze till max.
-
Davids jag kommer köra i Falsterbo, om du vill så kan du höra av dig till mig och kolla läget gällande vind osv. Jag bor på plats.
/Seb
0733904507
Logga in för att svara.