Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nästa generation har landat. :D
-
Nästa generation har landat. :D
Publicerad av tdk på 11 maj, 2007 vid 15:51Idag landade han! Nästa generation av windsurfare. kl 06.19 i morse kom en TDK junior! 😀 Tjohoo..
kelso svarade 17 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Knatte
Gäst11 maj, 2007 vid 17:12Bara att gratta då :laugh:
-
Visst kan man gratta, men det brukar innebära att surfdagarna för föräldrarna minskar med 90% de närmaste 5 åren
Men det är bara att hålla ut, livet kommer tillbaka! Grattis! -
Grattis!
Men 5 år räcker nog inte. Fotbollsträning, matcher, föräldrarmöte osv tar hårt på surfdagarna. -
Grattis!
Börjar bli dags att fixa barnpassningsfaciliteter i Björlanda. -
@andersbq 382570 wrote:
Visst kan man gratta, men det brukar innebära att surfdagarna för föräldrarna minskar med 90% de närmaste 5 åren
Men det är bara att hålla ut, livet kommer tillbaka! Grattis!Ehh… mina ökade dramatiskt… Se till att planera föräldrardagar på Maui så får vi se vilka som skrattar sista… hahaha
jag har ialla fall fått 60 dagar på Maui. 42 i Marocko. Runt 30 i Varberg…. Själv bor vi i osurfbara Stockholm och grabben fyller 3 i Juni…
För övrigt var det nästan bara familjer på Maui i år Jan – > April
Men ni barnlösa hade väl hittat ett bättre ställe att rippa på under vintern???Inga problem! lycka till!
-
Trodde man skaffade sig en au pair flicka, en tight liten 19 åring som älskar att passa barn…eller?
-
Grattis. Vad ska man säga? Jag får ta ett citat… ‘det är barnen som ska överta och ärva allt vi byggt’
Tänk på det!
Logga in för att svara.