-
Nästa helg……….
Börjar se onekligen intressant ut 🙂
Man får ju klart mersmak efter dagens surf. Windguru verkar också vara med på det hela. men men det är ju 1 vecka kvar tills dess
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nästa helg……….
Börjar se onekligen intressant ut 🙂
Man får ju klart mersmak efter dagens surf. Windguru verkar också vara med på det hela. men men det är ju 1 vecka kvar tills dess
Nej, nej…börja inte prata om nästa helg redan nu…vindgudarna straffar genast sånt……
ja veckolånga spekulationer och förhoppningar grusas snabbt av han/dom där ovan !! Men….kan jag få en del på söndag så är jag glad!! Missar TT …hur som helst!!
Det kommer garanterat blåsa. Jag kommer vara upptagen med att ta upp båten på land hela nästa helg.
Onekligen färgglad och hoppingivande……..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nästa helg……….
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.