Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nästa Kiteträff!

• Nästa Kiteträff!

Publicerad av pepa på 26 juli, 2003 vid 18:32

Orkar inte vänta till SM. Ska vi inte fixa nåt innan dess och öva lite HP o KL o smågrejer? Ju fler desto roligare (till viss gräns…)!

kitelife svarade 21 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • cobra

Medlem
    26 juli, 2003 vid 18:47

Låter skoj vi kommer … när var???
    2 i Lidköping!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2003 vid 23:29

fan lägg ner dina jävla handlepass peps, fan va alla ska va prestations bögar kan vi inte bara rajda o ha kul ellaaaaaa

/ya know who

• hampe_

Medlem
    26 juli, 2003 vid 23:55

Hepp Hepp Hurra,

Vi kan väl köra en lite ”kiteträff” i Habo som vi gjorde förra året och bara ”softa”. En liten sen invigning av den nya kitesäsongen.

ha det gott,

• sidpiraya

Medlem
    27 juli, 2003 vid 00:09

Fest i Habo det borde vi fan ha ,så kan alla bli ungefär så fulla som jag är nu, om ni jobbar riktigt hårt på det 🙂

• kitelife

Medlem
    27 juli, 2003 vid 08:17

säg ett datum bara så kör vi Habo grejen…

Annars är det väl på tiden att ni uppe i ”rågelund” (eller vad det nu heter) sätter ihop ett litet meet och backar allt svammel ooo.gif ni höll på med i vintras grin.gif

C U there dude’s

• pepa

Medlem
    27 juli, 2003 vid 10:59

Säg ett datum säger du, då säger jag nästa blåsiga helg? Kan vara najs att prova på erat kära Habo på riktigt en gång.
    Förresten: Vi har haft King of Rågelund fyra gånger i år redan men vi postar inte det här för vi vill inte ha med några bräkande typer. Så det så.

Syns snart!

• kitelife

Medlem
    27 juli, 2003 vid 20:43

Så får det bli cool.gif (Har kanske KP eller hampe eller ha något att tillägga?)

jag kommer fan från Halland jag bräker inte så farligt :-# man kanske skulle komma upp och tjuvträna lite *lol*

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nästa Kiteträff!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.