Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nästa Kiteträff!
-
Nästa Kiteträff!
Publicerad av pepa på 26 juli, 2003 vid 18:32Orkar inte vänta till SM. Ska vi inte fixa nåt innan dess och öva lite HP o KL o smågrejer? Ju fler desto roligare (till viss gräns…)!
kitelife svarade 21 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
fan lägg ner dina jävla handlepass peps, fan va alla ska va prestations bögar kan vi inte bara rajda o ha kul ellaaaaaa
/ya know who
-
Hepp Hepp Hurra,
Vi kan väl köra en lite ”kiteträff” i Habo som vi gjorde förra året och bara ”softa”. En liten sen invigning av den nya kitesäsongen.
ha det gott,
-
Fest i Habo det borde vi fan ha ,så kan alla bli ungefär så fulla som jag är nu, om ni jobbar riktigt hårt på det 🙂
-
säg ett datum bara så kör vi Habo grejen…
Annars är det väl på tiden att ni uppe i ”rågelund” (eller vad det nu heter) sätter ihop ett litet meet och backar allt svammel
ni höll på med i vintras
C U there dude’s
-
Säg ett datum säger du, då säger jag nästa blåsiga helg? Kan vara najs att prova på erat kära Habo på riktigt en gång.
Förresten: Vi har haft King of Rågelund fyra gånger i år redan men vi postar inte det här för vi vill inte ha med några bräkande typer. Så det så.Syns snart!
-
Så får det bli
(Har kanske KP eller hampe eller ha något att tillägga?)
jag kommer fan från Halland jag bräker inte så farligt :-# man kanske skulle komma upp och tjuvträna lite *lol*
Logga in för att svara.