Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Nästa vecka kanske………
-
Nu jävlar!!! Det svarta strecket har kommit till typ +7 och det gröna visar +- 0 kl 12.00. Innebär att hela revet är framme ca kl 13.00 med sjukt bra tryck i vinden.
Sen sjunker det från 0 till -20 på 1,5 till 2 timmar och bottnar på ca -25 kl mörkt.
Tja, den som är på plats lär väl få se….:santa: -
Men,trigga inte igång dom psykiska besvären ännu en gång i år ,jag som har ovanligt lite på jobbet på fredag….
Dessutom är det väl kallt nu ? -
Japp, kommer bli hur bra som helst iom att jag sitter i ledningsgruppsmöte just då! Bitter, nädå!
-
Man kan hoppas det vrider mot väst lite tidigare så det tömmer sundet lite
Brukar prognoser för vattenstånd stämma bra annars från smhi?:santa:
-
Jorå kanske blir dammen på fredag , KÄKA TAGGTRÅD så att du blir lika hård som Mård å Stålers (så att du kan köra även i dec)
-
Mattias och jag är där vid ca 11,00 om någon vill haka på
FET NAJS PROGG
-
Jag älskar dina lednings möte Lars ,då vet man att det blir vind.
Du har möjligen inte kalendern för möten under 2012? så man kan planera in sina surfdagar nu!!!!!
-
Anonyma poliskällor gör gällande att de som sätter PB på fredag har rapporteftergifter att vänta vid eventuella hastighetsöverträdelser i anslutning till hemresan från HP i Kalmar län under fredagen. Uppvisande av godkänd GPS-enhet förväntas. Samma källa tolerar inga hastighetsöverträdelser på Ölandsbron i riktning Öland !!! Kör så det ryger med andra ord !!
-
jag tolkar det som det blir högvatten imorrn ? är det korekt?
så man kan sova gott o länge… -
Ser ut att bli högt vatten men Mattias och jag kollar med gubben i fyren och tar beslut imorgon bitti
Finns fortfarande en liten chans att det blir seglingsbart -
Se upp för eventuella el-stängsel imorrn.
Det var lite ös i det där kan jag intyga 😉Jag är bokad på kärnkraftverk imorrn, så det blir inge surf . .
Snyft** -
Snökedjor på
Vi gör ett försök ser ut att bli en kort dipp på vattnet
Hoppas hoppas
Logga in för att svara.