Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nästa vecka västkusten :-)
-
nästa vecka västkusten :-)
Publicerad av jalla på 14 oktober, 2010 vid 11:23Nu ser det äntligen ut att det börja hända lite! Mer vind och från RÄTT hål. Hoppas det håller…..
raask svarade 14 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag tycker det oftast skall blåsa i slutet på varje prognos.
Men man får hoppas för nu börjar det bli outhärdligt i detta otroligt vindfattiga år. -
Raask;635746 wrote:Schhhhhhhhhh!
MÅÅÅNDAAAAG VIIIND VÅÅÅGOR!!!!!!!
Raskis, nosen börjar forma sig nu 😉 ska nog lägga på ett sista lager med glasfiber imorgon……… fast fan det hinner jag nog inte..
-
De kommer vara stiltje å minusgrader å snöfall om ni fortsätter skrämma vinden på detta vis!
-
När förväntar du dej nordlig vind runt Kungsbacka???
De här e nog tänk att föreställa en, nåt så där iaf, aktuell tråd. -
Raask;635887 wrote:Har du tänkt å vända på vinden isis?!
En snabbis bara:wink:
Läste fel.På syd-sydväst så blir det nog torkelstorp för min del, om ingen har ngt bättre förslag.
-
Då e vi på banan igen! TT enda rätta i S-SV på västkusten, dit ska jag på månda iaf, hoppas alla andra oxå hamnar där! Fan va kul, ju fler vi e som trängs ju roligare blir de! Sen e de sååå grymt o kunna hänga o snacka me en massa tomta…. menar surfare i timmar på stranden. De e ju hänget o gemenskapen som e de roliga! Kanske lika bra o skita i o ta me surfprylarna så man får plats me scooter overallen o ännu mer kaffe o kanelgifflar i bilen!
-
surfslusken;635908 wrote:Då e vi på banan igen! TT enda rätta i S-SV på västkusten, dit ska jag på månda iaf, hoppas alla andra oxå hamnar där! Fan va kul, ju fler vi e som trängs ju roligare blir de! Sen e de sååå grymt o kunna hänga o snacka me en massa tomta…. menar surfare i timmar på stranden. De e ju hänget o gemenskapen som e de roliga! Kanske lika bra o skita i o ta me surfprylarna så man får plats me scooter overallen o ännu mer kaffe o kanelgifflar i bilen!
Glöm inte Slitz tidningen!
Logga in för att svara.