Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nattsurf i skånelän !

• Nattsurf i skånelän !

Publicerad av naish på 7 december, 2004 vid 17:02

Jag och Linus swe 19 var ute i ca 1 timme mitt i svarta natten! Detta måste ni testa,vilken fet sak asså!!!! Linus satte t.om. en spock 540 cool.gif

sunil svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • gurra1978

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:13

Att segla i mörker är rätt coolt faktiskt måste jag hålla med om. Det känns lite som man drömmer och att det är rätt overkligt. Sist jag och Jeppe körde i mörker var det en styrpulpetsbåt som blev livrädd då han säkert inte såg oss och var tvungen att skrika lite på oss. Han var inte så glad smirk.gif

• sunil

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:47

Ja o en polare körde i mörker o fullmåne på natten för nåra veckor sen, de va fett o va ute o glida i månljuset…

måste göras fler gånger…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nattsurf i skånelän !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.