Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neil Pryde NR

• Neil Pryde NR

Publicerad av anonym-anvandare på 5 december, 2001 vid 09:01

Om man tittar på NR årsmodellerna 99-01 verkar det som om 01:an är en utveckling av 99:an och 00 var ett “mellanår”. Stämmer detta ? är i så fall 99:an ett bättre segel än 00:an.

anonym-anvandare svarade 23 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dr-masse

Medlem
    5 december, 2001 vid 10:45

Hänger inte med riktigt i ditt resonemang – vad menar du? Kör själv NR 4.5 – 5.4 och 6.2, samtliga 00 och för mig funkar de fin-fint (kommer inte att byta på ett tag till, såpass nöjd är jag).

Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2001 vid 11:02

Jag tänker närmast på att sheartippen inte var någon lysande idé och om man tittar på NR 00 ser det ut som om dom har försökt att överföra det på NR med den extremt vinklade topplattan. På 01 är topplattan inte fullt så vinklad utan mer horisontell som på årsmodell 99.

• ola-h

Medlem
    5 december, 2001 vid 13:46

Att just lattans vinkel ändras betyder inte allt. Jag tror inte att designen till NR 01 baserades på 99-modellen, även om kanske lattvinkeln ändrades tillbaka lite. Att designdetaljer ändras fram och tillbaka är väldigt vanligt, kanske vanligare än att något ändras åt samma håll flera år i rad.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2001 vid 16:30

jag har en NR 5.0 från ’00 och jag får nog säga att jag är väldigt nöjd jag med!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neil Pryde NR

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.