Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Neil Pryde RS:racing

• surfan

Medlem
    20 januari, 2007 vid 16:31

@joth 361076 wrote:

Du har ett PM faster…

För att återgå till Topicen så ser seglena helt enkelt väldigt grymma ut
    Men dessvärre så är inte budgeten anpassad efter den typen av utrustning. Men det hade varit nice att få testa någon gång. Kanske finns några om det blir Speedtävlingar i år med.

Hade man inte lite testprylar under tävlingarna förra året?

Du får prova mina om du vill!!!

• tobhed

Medlem
    20 januari, 2007 vid 19:11
    Klang;360938 wrote:
    Hehehe… tobbe, vet att vi inte lyckats göra penga transaktion för 6.7:an ännu, men när säljer du 5.8:an :-P.

Tänkte nu när du värmt upp seglet i Torkelstorp så kanske till och med jag kan lyckas höja mina PBs…

/Robert

Ahh, välkommen hem från Thailand Roberto:)
    Jaså du är intresserad av mitt RS6, det kan bli ditt – vi kan väl pratas vid i veckan?

• tobhed

Medlem
    20 januari, 2007 vid 19:15
    joth;361076 wrote:
    Hade man inte lite testprylar under tävlingarna förra året?

Speedchallange är ju en tävling som F2 håller i. I sverige innebär det Wallensport är arrangörer och förra året fanns det därför F2 och North att testa – bra grejor. Tills i år verkar dessutom Wallen ha tagit över argenturen för BIC….

Klart vi ska segla ihop Jonas, hoppas på fler sessioner i Habo detta året

• billie

Medlem
    20 januari, 2007 vid 20:59

Nästa år kommer det säkert ett nytt segel som är det bästa segel de någonsin gjort.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Neil Pryde RS:racing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.