Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neil Pryde segel och ej NP bom

• Neil Pryde segel och ej NP bom

Publicerad av mrquality på 31 augusti, 2017 vid 20:28

Hej!
    Jag vet att är optimal att montera en NP segel med en NP bom, men jag tänker om det går att montera en unifiber eller local spirit bom til en NP segel. Formen på NP bom är inte spetsig vid uthal sida som andra tillverkare iaf. Segel i så fall är en NP MK II med cambers.

• Denna diskussion ändrades 7 år, 2 månader sedan av  mrquality.
    bicless svarade 7 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bicless

Medlem
    31 augusti, 2017 vid 20:43

Bara du har en lite bredare slalom /race bom är det inga som helst problem. Alla slalom race segel på marknaden har ungefär samma form så man kan byta bommar mellan olika märken utan problem. Men köper man en wave eller freestylebom så kan den bli för smal. Så se till du köper en bom som är bred och har någolunda brett bakstycke.

• hakuna

Medlem
    31 augusti, 2017 vid 20:48

Jag är glad om jag har två saker av samma märke.
    Tex NP segel och NP dojjor har jag vid något tillfälle haft.

• bicless

Medlem
    31 augusti, 2017 vid 22:55

Jag är glad om jag har samma märke på höger och vänsterskon :). PÅ riktigt faktist efter som jag lägger skor på olika ställen när de skall torka och oftast bara hittar den ena när det är dags surfa. Men har fler modeller på skor så får kombinera ihop nått bra.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Neil Pryde segel och ej NP bom

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.