Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nej, det får nog bli att köra lite boots igen!
-
Nej, det får nog bli att köra lite boots igen!
above_the_law svarade 13 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 37 Svar
-
Ja men du måste sätta på dubbla uppsättningar så du kan gippa
-
-
above_the_law;652829 wrote:…Dra på ett lager Liquisol på “trampdynorna” så håller dom dessutom mer än dubbelt så länge, för dom slits när man går med kite på stranden till brädan.
Det kanske bara är sent men jag förstår inte riktigt.!?
-
Gadget;652901 wrote:Det kanske bara är sent men jag förstår inte riktigt.!?
Våtdräktsockor är ju rätt skönt att ha om man kör när det är kallt. Öppen tå på bindningar är jäkligt kallt i s f… För att slippa köpa 3 par nya våtdräktssockor per säsong så använder jag Liquisol innan dom gått sönder, d v s som en tunn men slitstark sula.
-
Rydstrom;652871 wrote:kan man köra sånna bindningar på vågisen oxå?
Kan du säkert men köp en rejäl mängd epoxi och microballonger direkt i s f, för du lär ju få laga bräda och sätta i nya inserts som du byter kallingar;-)…
-
above_the_law;652907 wrote:Våtdräktsockor är ju rätt skönt att ha om man kör när det är kallt. Öppen tå på bindningar är jäkligt kallt i s f… För att slippa köpa 3 par nya våtdräktssockor per säsong så använder jag Liquisol innan dom gått sönder, d v s som en tunn men slitstark sula.
Aight, på sockorna då.
Jag trodde du menade att man skulle smeta liquisole på sulan på bindningarna. :frown:
Logga in för att svara.