Senaste nytt › Forums › neopren-handskar
-
Jag verkar svara långsammast av alla här.
Öppningarna kan man lätt limma med neoprene lim och kardborren är lätt att sprätta upp i sömmen! -
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 februari, 2004 vid 17:26eh..nu skall inte du din gammla diskhandsketönt komma här o prata ner Biltemas bästa vara
Men det e sant som han säger..skall du ha ett par riktigt varma handskar hittar du inga surfvänliga..tyvärr!
gäller att vara ovanför vattnet så mycket som möjligt när tempen ligger runt 0, men sålänge den e runt 5 grader o över e biltemas helt outstanding, enligt mej.
-
Jo det är den du länkade till, dock ser den knepig ut på bilden.
-
Just därför ska jag testa diskhandskar med tejp utanpå biltemisarna. Man blir lite feg för att undvika att bada. Men man vill ju ladda som vanligt, ju.
-
Okej, vem badade mest och vem var det som klagade mest över kalla fingrar i lördags???
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 februari, 2004 vid 17:44ja vem badade..;)
Sedan mins jag att jag klagade lite i början på mina pekfingrar..men only tills kroppsvärmen komigång, det tror jag e viktigt nu när det e lite kallare, att man värmer upp rejält innan så blodcirkusen snurrar bra i kroppen.
Sedan att jag gick upp en 45min tidigare än dej berodde ju mera på seglet än att jag tyckte det var outhärdligt…
Men som sagt, till det badande folket så har “The Novice” lösningen
hehe…
Logga in för att svara.