Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Neoprenstrumpor, var köpa?

• sourra

Medlem
    7 september, 2010 vid 15:07

Nike har ett gäng olika wakeskatemodeller (6.0) så det borde väl bara vara att be Team Sportia eller liknande att ta in

• vallevall

Medlem
    7 september, 2010 vid 15:08
    sourra;630062 wrote:
    Nike har ett gäng olika wakeskatemodeller (6.0) så det borde väl bara vara att be Team Sportia eller liknande att ta in

Borde väl gå att beställa direkt i deras webshop?

• sourra

Medlem
    7 september, 2010 vid 16:05

Ja Online går det ju att köpa såklart men jag skulle vilja prova dojjan först

• above_the_law

Medlem
    7 september, 2010 vid 16:38
    Yann;630032 wrote:
    Nope, inte den här gången heller. Har inga planer på att köra TT igen över huvud taget. Har iofs kvar min gamla Tablas 129 och open toe LF Union men då blir man ju utskrattad bland alla tuffa wakestajlare… :blush: Tänkte köra wakeskate med skateskor men tyckte det var lite kallt utan skor sista gången jag var ute efter stormen.

Tänkte nog det… men om Arild kan börja vindsurfa igen så…

Bara att handla i Dk då i slutet av sep i samband med wax on tour?!

Ska vi fixa boende ihop kanske? Arild ska ju dit i a f. Sedan tror jag Magnus “Bonden” är sugen och Håkan Rebane var också intresserad när vi snackades vid förra veckan. Ev får vi med oss delar av No Comply och Kiteclub också… Eller så bor man i bilen helt enkelt…?
    Får höras!

• haze

Medlem
    7 september, 2010 vid 16:51
    above_the_law;630077 wrote:
    Ska vi fixa boende ihop kanske? Arild ska ju dit i a f. Sedan tror jag Magnus “Bonden” är sugen och Håkan Rebane var också intresserad när vi snackades vid förra veckan. Ev får vi med oss delar av No Comply och Kiteclub också… Eller så bor man i bilen helt enkelt…?
    Får höras!

Yann skulle inte dit trodde han då han skall bli pappa kring den helgen. Arild skulle komma tidigare med Gustav och någon till och filma och fota snackade han om igår. Borde vara sjukt billigt med sommarhus den veckan iofs.

• wakenils

Medlem
    7 september, 2010 vid 18:27

kitekraft har strumpor…

nike känns lite tennis

• yann

Medlem
    7 september, 2010 vid 19:34
    WakeNils;630098 wrote:
    nike känns lite tennis

Nu förstår jag ingenting. Fetare sneakers än Nike får man leta efter!

• sourra

Medlem
    7 september, 2010 vid 19:42
    WakeNils;630098 wrote:
    kitekraft har strumpor…

nike känns lite tennis

Du känns lite tennis

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Neoprenstrumpor, var köpa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.