Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › neutral moderator
-
ar val ok med en moderator som har asikter, men inte en som patrikol som raderar inlagg som det passar honom.
allt for robbies hariga brost eller hur?jakob
-
Fan nu blir det sådär tradet seriöst men…
Jag kan ju hålla med om att Patrik kanske borde tona ner sin propaganda, dom som hänger här vet ju hur det ligger till men nån liten färsking kanske köper allt ocensurerat.
Sen är Patrik inte den enda som säger att ett märke är bra och alla andra suger, men visst som moderator kanske man borde hålla lite lägre nivå.
Jag håller klart med dig Dirk i att det vore önskvärt med en moderator som hänger här 247 men håller låg profil i debatten. Men det är ju svårt att få till i praktiken. -
Ok vi/jag har förstått att ni inte gillar varandra. Gräv ner stridsyxan nu och låt varandra vara….
-
En liten rättelse bara har aldrig sagt att ett märke är bäst och alla andra suger det finns det så många andra som gör!
Jag talar väl om alla märken som jag vet är bra som används i Sverige och det är dom flesta.
Försöker att vara neutral i alla inlägg och det är viktigt tycker jag. Puschar Naish lite mer eftersom att jag är sponsrad av dom men håller det på en låg nivå.
Sen har jag ju många inlägg och då kan det ju uppfattas som att jag bara propagerar för Naish vilket jag inte gör.
Bara att kolla på mina inlägg jag står för allt jag säger här på Steffo och jag är absolut inte partisk som vissa försöker göra gällande utan tvärt om propagerar för alla märkena.
-
du är säkert inte partisk. Men folk kanske uppfattar dig som partisk och att du bara propagerar för Naish.
Inte för att jag bryr mig om den här diskussionen men..
ta en toy.
-
Svar till:
ingen av er som skriver här vet ju hur det va innan patrik tog över som mod därför vet ni ju inte bättre.
[/ QUOTE ]
eeh… inte dagens smartaste inlägg -
Var står det egentligen att en moderator måste vara neutral , fattar inte varför alla hänger upp sig på de…ni väljer väl själv vad ni vill tro på. De enda jag kan tänka mej se det som ett problem med det är väl eventuella annonsörer. Fan ni borde skaffa en beef-board där ni kan ventilera era personliga åsikter om varandra
-
Jag håller med Dirk till 100% (inte ofta det händer).
Heder till honom som vågar stå för sin åsikt.
Ville bara säga det.Ok, nu kan ni ösa på med sågningen av detta inlägg för att det var anonymt…
-
Jajemen!!!!
Varför anonym då? varför?? varför?? varför?? varför?? varför?? Du hedrar Dirk för att han vågar stå för sina åsikter men själv är du en feg liten skit som inte vågar göra det, varför????????????????????????????????????
Fan, fuck it och drick mer öl, det ska jag göra!!!!
-
Har aldrig sagt att jag vågar stå för mina åsikter heller eller hur. Grattis förresten du blev den första att såga en anonym åsikt. Bring it on!
-
nu när vi ändå lägger fram åsikter om hur moderatorn ska vara tänkte jag lägga fram mina önskemål.
jag vill ha en tjej med stora bröst. kvittar dock om hon är blond/brunett, ska ha fina ögon.
ang. insidan…
vill jag gärna ha en som inte alls är intresserad av kite/surf eller liknande. inga som helst intressen. inga som helst egna åsikter. gärna ingen internetåtkomst hemma.
ett annat önskemål är att moderatorn ska heta steffo, annars känns det inte lönt….sen så tycker jag folk är lite elaka mot patrik.
han är ju trots allt den(eller en av dem iaf…) som läser flest inlägg här. därför är han ju också mer eller mindre alltid snabbast med att reglera ngt tveksamt.
ang patrikols skills med kiten så kan inte alla vara världsmästare. Dirk är ju inte lika duktig som proffsen, då kan man undra vad du uttalar dig för. jag vet jag vet där e en viss skillnad. men det ett omdöme på en kite kan man lika gärna läsa sig till, och vet ni vad? man bestämmer själv vad man vill tro på och inte tro på. och vad man vill läsa och inte läsa… stooora nyheter va?och för att påminna om ngt som alla vet, steffo är steffo, man behöver inte ta allt med största allvar. jag gillar steffo mkt p g a dess humor och glimt i ögat…
summa summarum: put a cork in it dirk.
-
Men det gör man ju inte om man är anonym!!! Vem är du då?? Skriv ditt namn här!
Paul Levin heter jag bor på traktörsgatan i Ystad och tycker du är dum i huvudet!!
Logga in för att svara.