Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › neutral moderator
-
Svar till:
en moderator ska väl egentligen mest hålla sig i ”bakgrunden” och helt enkelt göra sitt jobb bara?
[/ QUOTE ]
Pan är fan bra han
-
He He ja Pan var riktigt bra men han har väl hållit sig lite väl mycket i bakgrunden eller?
-
Svar till:
ingen av er som skriver här vet ju hur det va innan patrik tog över som mod därför vet ni ju inte bättre.
[/ QUOTE ]
Börjar kännas lite väl negativt i dina inlägg.
Har hängt på konfen ett tag och kan väl konstatera att det är ett bra tag sedan det började spåra ur…..därmed inte sagt att det var bättre förr! -
http://www.harrythecat.com/Smiley/Index2.html
släpp ämnet o börja leva, ett hett tips är denna sidan att hänga på istället.
-
Vilken bra länk hela min dator hängde sig och det bara flimmrade en massa smiley över skärmen inte ens Ctrl Alt Delete funkade.
Bara att börja om på nytt och rita cheman jag som inte tänkte jobba över så mycket i dag
Fan va glad jag blir glad!
Fast det är ju inte ditt fel Lina bara lite -
Jag gillade också sidan – det blev ju en ny avatar!
Dirk och Patrik, se nedan ett förslag på ny avatar till er med!
-
hehe.. mkt passande..
snygg du hittade till dig iaf!! en kitesurfande smiley. inte illa
-
hmm jag tror att dirk är en tjej som har lite rött i brallan
just nu! -
Jätteneutralt med Naish-länkarna som signatur…
Det ger ju inte ett jätteseriöst intryck för mig som är en betalande annonsör på Surfzone.
/Gustav
Wallén Sports -
Ja se där går gränsen. Jag håller en neutral linje men hemlighåller inte att jag har lite spons av Naish. Nån måtta på neutraliteten får det vara! Jag låter alla få komma till tals speciellt ni som har betald annonsplats här på Steffo. Allt i enlighet med vad Stefan har sagt skall gälla. Alla har lite smygreklam här på Steffo vilket jag ser till att det inte går till överdrift. Det är inte lätt för kitefirmorna att få ut sitt budskap och då får man se emellan fingrarna emellanåt. Jag gör allt för att ingen skall utsättas för personangrepp och att alla skall få så trevligt så möjligt och det vet dom som är här ofta så det du försöker utmåla mig som finns inte och jag tänker inte ta det på mig i heller. Jag rekomenderar dig att kontakta Stefan och ta upp saken med honom.
-
Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra ”lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?
Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!
/G
-
jag fick lite rabbat av Walléns en gång, och en gång skickade surfersparadise med en kitefilm när jag köpte en våtdräkt. Jag kommer ihåg en gång oxå när en polare gav mig hans gamla hängsele för han hade köpt en ny. Fast jag har inte sagt detta till nån…
-
Detta är inte riktigt till dig bara. Det är ju fan vad det gnälls. Det börjar ju likan ett kafferep. Man skulle kunna tro att det är gäng kärringar på den här sidan. Om du nu är så avundsjuk på patriks läkar så lägg in några själv. Varaända kotte har ju det här. Som sagt man blir ju mörkrädd hur mycket det gnälls. Mycket gnäll och lite surf. Ska tillägga att jag är vän med Patrik så det inte är oklart. Och var står det att en moderater skall vara neutral.
Jag bra undrar för jag är så trött på allt gnällande.Svar till:
Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra ”lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?
Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!
/G
[/ QUOTE ]
Logga in för att svara.