Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › neutral moderator
-
Svar till:
Då kan du ju passa på och jämföra priser på North med tex Naish på 05:or så ser du att det inte är någon skillnad. Titta på komplett kite med bom och linor. Priserna är nyligen uppdaterade så gå gärna in på vår hemsida och kolla!
Mvh,
Gustav[/ QUOTE ]
Jag tror jag skrev “har haft högre priser”…, jag var inne på eran sida före jag skrev det inlägget eftersom jag oftast inte skriver något utan att veta vad jag skriver om!ca 12000:- för en 12m2 kite är väl vad dom brukar kosta men om jag inte har fel så har North varit minst 1000:- dyrare förut!?
Dessutom fattar jag inte hur en bräda kan kosta 7000:-!?!?
Är den värd det?
och vi snackar ju inte något custom byggt utan en produkt som sprutar ut från en fabrik…ja!, jag vet Naish tar ca 6000:- och jag tycker även det e i överkant för en fabriks bräda.
Nej! jag hoppas att fler, liksom jag gör egna brädor eller köper billiga produktionsbrädor!
Nu vet jag att det kanske inte är ni importörer som försöker skinna oss på slantar utan dom stora märkena som tar ut överpriser
-
Håll käften nu va!
Folk med lite kött på benen kan dra sig för att köpa eh/naish beganat pga din/er idioti, dessutom kan dina/era uttalande påverka folk som inte e delaktiga i eran diskussion om eh vs. naish osv…
-
Men prisskillnaden mellan de “stora”(naish, north, cabrinha, slingshot) är ju ändå ganska marginell så jag tycker iaf det är konstigt att north inte säljer mer för det är jävligt bra grejor om inte de bästa. Så ni måste ha misslyckats med marknadsförningen helt enkelt.
-
Det har varit lite kasst med få tag på reservdelar. När man ringt har man fåt dålig respons. kanske om 2 veckor har varit svaret. Sen tog det 3 mån at få ett par linor annars e north grymma
-
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
Om du nu vill öka försäljningen North så börja/fortsätt pusha för dina produkter på ett så seriöst sätt som möjligt och skippa skitsnacket och prata inte ner andra märken!
(…biter alltid hårdast)
-
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
Om du nu vill öka försäljningen North så börja/fortsätt pusha för dina produkter på ett så seriöst sätt som möjligt och skippa skitsnacket och prata inte ner andra märken!
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH! -
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH![/ QUOTE ]
alla bubblor spricker…så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det
-
så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det
[/ QUOTE ]
? Ärligt talat fattar jag inte vad du menar? North är väl minst lika bra som någon annan kajt? -
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH![/ QUOTE ]
alla bubblor spricker…så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det
[/ QUOTE ]
fean appropå bubble fylld me bensin, den där torchen, nog bäst dom släcker den i ett bra Swell
Logga in för att svara.