Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › neutral moderator
-
Svar till:
Svar till:
så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det
[/ QUOTE ]
? Ärligt talat fattar jag inte vad du menar? North är väl minst lika bra som någon annan kajt?[/ QUOTE ]
Jag menar inte att North e dåliga!
dom gör väl erkänt bra kites.
Det jag menade var ju att om nu EH bubblan e så uppblåst så lär den ju spricka om inte prylarna håller måttet, det räcker ju inte bara med en bra “pr-man” hur länge som helst…(personligen tycker jag EH kitsen -04 var riktigt sköna, men bommen var helt klart den sämsta på marknaden)
-
fan enda felet va ju att den saknade powrlooken. den som alla andra. annars inget fel, e ju samma alla.ni som inte kan åka för fan…..
-
Svar till:
fan enda felet va ju att den saknade powrlooken. den som alla andra. annars inget fel, e ju samma alla.ni som inte kan åka för fan…..
[/ QUOTE ]
att skiten trillade sönder både här och där och att bommen kan fastna längst upp, det e faen inte bra alltså. -
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
Om du nu vill öka försäljningen North så börja/fortsätt pusha för dina produkter på ett så seriöst sätt som möjligt och skippa skitsnacket och prata inte ner andra märken!
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH![/ QUOTE ]
alla bubblor spricker…så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det
[/ QUOTE ]
fean appropå bubble fylld me bensin, den där torchen, nog bäst dom släcker den i ett bra Swell
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra “lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?
Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!
/G
[/ QUOTE ]
North gör förbannat fina drakar… Har jag alltid tyckt. Ge mig ett bra pris på en 10a och en 14 så skall jag ge er reklamplats på min Jeep
(Är seriös)
eddie.sigvardsson@bmkab.se -
För mycket snack och för lite kite!! Men det är klart det är ju vinter!!! Men det var grymt med snökite idag på Hallansåsen!!
-
Var kör ni någonstans? Har sommarstuga där i trakterna så man kanske ska dra en runda?
-
Det blev bilder! bra ställe som fan! Tror Sam lägger upp dem i morgon så får ni se var vi körde!!!!
-
guttans .. faen att ja inte har tid nu när man äntligen kan köra..
Logga in för att svara.