Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nevens Läjetbilder 12 juli
-
@debkåusf 482181 wrote:
Hur som helst så har vinden kommit igång nu, sol 8 m/s o ökande prognos!
fan vad bra det var idag!! sjukt gött med latjolabanstryck i 11an så man kunde testa lite nya saker!
förstår inte varför ni spenderade mer tid i brassestolarna än på vattnet bara… visst 1 ms mer kunde väl suttit fint ibland men varför klaga när det är solsurf
-
WakeNils;482261 wrote:fan vad bra det var idag!! sjukt gött med latjolabanstryck i 11an så man kunde testa lite nya saker!
förstår inte varför ni spenderade mer tid i brassestolarna än på vattnet bara… visst 1 ms mer kunde väl suttit fint ibland men varför klaga när det är solsurf
Du får tacka brädan. Recoil Comp kommer man fan igång tidigt med. Och den gör ju att du sätter dina railey2blind och kiteloop me grab, eller hur Nils! 🙂
-
hehe, ja det var en trevlig bräda, kitelooparna får jag nog tacka min Instinct Sport2 för dock, men ollie flat 3 hade nog brädan förtjänst i också, kanske lånar den utan din vetskap igen =)
-
Haha, det är bara i 3 m/s och nedåt som jag behöver en tysk i full mundering som assisterar =)
-
då får du väl ringa fritz nästa gång du ska köra lättvindskiten
alla kan ju inte vara hemma, spela xbox o vara tjocka =P -
@Zilversurfarn 482183 wrote:
Är lite besviken på dig Neven, kanske skulle ta och konvertera ena kryckan till ett enbensstativ, 7 av 325…:wink:
Hur gör man nu för tiden egentligen, åker till koskitstranden och hoppas på att inga badare är där, väntar till ikväll, eller åker längre söderut (eller Rågelund?). Känner ett visst agg mot alla jävla förbudsivrare just nu. Vart tänker ni köra idag, och när?
VI var ett bra gäng som cocktailsurfade hela em. Funkade bra utan badare på kosidan, man behöver ju inte köra in till kiosk standen!:smile:
Logga in för att svara.