Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing new ”RAMBO PRO” rulle!!!!

• jeppo_f

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 12:09

Ftp’n hatar mig med! Enligt previewsarna fick du ju med mina – öhhh – bodydrags… Eller vad det blev… Roligt var det i alla fall…
    Jag är grymt sugen på att kolla filmen, men det går ju fan inte!

/jeppe

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 12:20

kan du inte se om du får lägga den hos junkshop Gurra. han har bra tryck på sin sida. hälsar, Peter

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 oktober, 2004 vid 12:33

haha…klaaart, men jag missade den styggaste grin.gif
    fick nog med nått annat från dej oxå.

..ett litet tips, försök o lägga i andra benet lite tidigare,o gör det ”avslappnat”, du har ju grym fräs in i den iallafall cool.gif

• jeppo_f

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 12:39

Tack för tipsen! Jo, det behöver nog övas lite till, jag satte bara en av dom. Fast farten var det nog inget fel på, jag försökte som vanligt kompensera brist på kompetens med tanklöshet… grin.gif

/jeppe

• baywatch

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 12:40

Kommer inte heller in på ftp:n. Varför ska det vara så krångligt alltid?… Det är gött med lite film, trist att man så sällan själv blir filmad/fotad. Hade varit kul med ett snapshot i en bakåt eller liknande en fin dag.

• karapp

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 13:22

Rambo å andreas när drar ni till el Yaque?
    Själv blir det nog 16januari till 14april….fast än så länge utan surfprylarna crazy.gif frown.gif.

Har du fått tag i PS än eller rambo…?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 oktober, 2004 vid 13:53

Nej för fan, farten var helt klart godkänd..haha, grym fart!, mer fart desståbättre cool.gif

Allt ser ju jävligt rätt ut, de e bara benet o ”stressmomentet” som skall i o bort.. wink.gif
    Goodluck dude!

• zehlertz

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 13:54

då e vi där samtidigt… åker nån gång i mitten på januari

ska nog vara där 3-4 månader… kanske över till caberete nån månad…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 oktober, 2004 vid 13:57

Yo kalle balle melonskall blush.gif wink.gif

Vettefan, hörde nått om Januari..men gipset har ställt till det lite i min kalkulation när det gäller pengar, men de skall fan lösa sej för jag skall iväg!!!

Har ju PS (engelsk) fortfarande, fick en skiva av en polare med svenskaVer..inte lagt in de än ba.

Vadå utan prylar?(nån som snott dem? eller har du inte råd? Men fan va gött, då skall vi visa Elyaque locals hur man surfar grin.gif

• gurra1978

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 16:06

Nu kan ni förhoppningsvis ladda ner rullen problemfritt via Surfläget. Ligger under filmer som det ska göra.

• karapp

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 18:13

Nhää…. men har inte fått övervikten godkänd av flygbolaget än! Men det är väl bara en tidsfråga innan det e fixat…

Har du inte anmält skadan till försäkrings bolaget?
    Pengar för sveda och värk vettu!!! Å så eftersom
    du blev misshandlad..hehe wink.gif så ska du ju ha pengar
    för kränkning oxå!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 20:51

Gurra du har bästa sidan för filmer, lägg allt hos dig:) tack.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 oktober, 2004 vid 22:04

jag blev inte misshandlat, det var bara en skojfajt med en polare för 100e gången..

aha, ok.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    16 oktober, 2004 vid 10:16

Nu finns den på FTP i RAMBO MAPPEN.

ftp://ftp.steffo.nu/Rambo_Productions/

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing new ”RAMBO PRO” rulle!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.