-
New Zeeland i april…
Finns det någon som har bra förslag på saker att göra i april på Sydön. Efter 2 månaders vistelse i Geraldton tänkte jag åt kanot/,mtb hållet. Är där en månad.
/Jonas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › New Zeeland i april…
Finns det någon som har bra förslag på saker att göra i april på Sydön. Efter 2 månaders vistelse i Geraldton tänkte jag åt kanot/,mtb hållet. Är där en månad.
/Jonas
Vad kan du inte göra på sydön???? 🙂
På sydön är Abel Tasman världsbäst för att att kayaka, även Marlborough Sounds
är mycket fint. På Nordön kan jag tipsa om lite cool kayaking i bay of islands,
mangroviträsk och vattenfall! MTB finns ex. i Wanaka och Qweenstown på sydön.
Finns även en hel del tuffa platser på nordön som du inte bör missa men tiden
är kanske lite knapp för att hinna med allt… Du kan kolla http://surf.to/vindsurf
(under spots) så har jag skrivit ett par rader från när jag var där.
NZ är ett grymt avslappnat och otroligt trevligt land så du kommer få en
kanoon tid där!!!!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › New Zeeland i april…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.