Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Newbie Söker andre Newbies i Göteborg.

• Newbie Söker andre Newbies i Göteborg.

Publicerad av mizou på 3 maj, 2008 vid 15:12

Hey out there.

Jeg flytter til Göteborg fra første Maj og mangler nogle at kite med, Jeg har taget et kitekursus og været lidt på øland men har aldrig været på boardet mere en et split sekundt 🙂 Kunne være cool at komme ud med nogle andre nyböjere!
    hvis nogen er interreseret er min email
    vindfugl@hotmail.com
    Tlf: 076 23456 25

Hvad findes der ellers af grymma kites spots omkring göteborg?
    Hvad med Surfshops?

Hilsen Bjørn

sourra svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • fate

Medlem
    5 maj, 2008 vid 08:24

Hej

Jag har surfat en säsong ungefär och är uppe på och åker. Runt Göteborg så finns det inte så många bra spots, särskilt inte som newbie. När jag kör brukar vi åka ner till Varberg, där det finns flera riktigt bra ställen. Jag och en kille som heter Mattias brukar försöka åka tillsammans ner. Det brukar finnas plats över i bilen så du kan få åka med oss ner om det passar. Både billigare och roligare att åka flera personer.

Hälsningar
    Stefan

• oscarf

Medlem
    6 maj, 2008 vid 16:13

Hej!

Jag gick en nybörjarkurs i slutet av förra sommaren men kom aldrig riktigt igång.

Jag följer gärna med och kitar nu i vår/sommar. Känner inte riktigt att jag har rutinen än och alltid skönt att vara några stycken.

• two4

Medlem
    7 maj, 2008 vid 10:02

hänger gjärna med ut så snabbt jag får mitt gear

• fate

Medlem
    7 maj, 2008 vid 10:04

Jag skriver väl här om jag ska ut och hör om det är någon som ska åka med.

• cabrinharules

Medlem
    16 maj, 2008 vid 14:20

någon som skall ut idag fredag? eller imorgon lördag? Jag åker gärna med. Är också nybörjare =)

• haze

Medlem
    18 maj, 2008 vid 20:50

Varberg är det som gäller. Framför allt om du är nybörjare… Finns även två surfbutiker där…

• sourra

Medlem
    20 maj, 2008 vid 23:30

Spontan tanke: Om du är nybörjare är det nog bättre om du kan ta rygg på nån som varit med ett tag än att du teamar upp med en massa andra nybörjare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Newbie Söker andre Newbies i Göteborg.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.