Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing news från Coche

• curry

Medlem
    1 mars, 2005 vid 22:13

azzååå, det stavas egentligen förstodgth

• skejtar_henke

Medlem
    1 mars, 2005 vid 23:10

Ja den var lite taskig. Vänta bara tills du sätter en kite i träden.

Svar till:

hur gick detta till? kicki sätter ju feta kiteloop-i-träden-raileys-to-taggbuskarna-i-habo-när-tv4-är-och-filmar-hon-som-e-nummer-7-i-världen.

[/ QUOTE ]

• george_jung

Medlem
    2 mars, 2005 vid 07:21

det har jag nästan gjort, det var mer att hela grejen blev så klockren. nästan som att det va genomtänkt.

• walle

Medlem
    2 mars, 2005 vid 07:44

Svar till:

det har jag nästan gjort, det var mer att hela grejen blev så klockren. nästan som att det va genomtänkt.

[/ QUOTE ]

…det där låter ungefär som: Jag har en kompis, kompis, kompis som har en brorsa som har en kompis och han har… wink.gif

(jag däremot har satt en kite i träd i småland… tongue.gif )

• george_jung

Medlem
    2 mars, 2005 vid 08:59

och? jag har faktiskt en kompis som har gjort det och även kompisars kompisar.

• rambo_johnson

Medlem
    2 mars, 2005 vid 13:47

fean, jag som ska ner till VZ, man kanske ska sketa på det fett, i cabarete skiner i alla fall solen, och grillen går varm och go öl mä ‘bra för den fede’

• george_jung

Medlem
    2 mars, 2005 vid 14:28

bra för den fede, e bra för den fede

• chrille

Medlem
    2 mars, 2005 vid 15:45

Gött väder och bra med vind de senaste veckorna enligt vindgurun och min tjej Anna. Så tveka inte på att komma ner Hugo. Jag drar den 20:e och då blåser det!

• luuddee

Medlem
    2 mars, 2005 vid 16:35

kan ja komma o lämna boardbagenn hos dej imorrn eler freda chrille?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing news från Coche

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.