Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing News from Sälen

• News from Sälen

Publicerad av mav på 7 mars, 2006 vid 19:55

var uppe och åkte lite idag, o jobbigt nog var det nästan för mycket snö… knädjupt… och puder… får lov att vara ordentligt powrad för att kunna köra utan att försvinna ner i det djupa vita.

har inga bilder men det kommer om ett par dagar

milkman svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • milkman

Medlem
    7 mars, 2006 vid 21:14

Lite bilder från dagens session. Själv testade jag Speed 10:an äntligen och det var annorlunda.
    Vädret är kanon ifall man är sälens standargäst. Men Erik å jag har lite annorlunda krav och skulle hellre få vind över 1 m/s i medel. Aja, det är i alla fall rätt låg sannorlikhet att det är så dålig vind så ni som gillar lössnö och öppna vidder ska inte vara avskräckta, sälen är fint!

Sitter på jobbdatorn så jag har inte fixat nått me bilderna, men man fattar i alla fall.

• skye10

Medlem
    8 mars, 2006 vid 17:02

Hmmm,

Du testar Speed och ditt omdöme är:

annorlunda

😀

Du brukar aldrig vara så fåordig. Fast precis. Den är annorlunda. Helt annan åkteknik än man e van vid.

Vi kommer upp till helgen och tar med oss vinden…

• milkman

Medlem
    8 mars, 2006 vid 20:16

Jag åker till ”kitemeckat” i helgen. Stockholm… Suck 🙁

Jag måste nog testa speeden igen innan jag ger ett riktigt uttalande. La mest ner tid på att försöka lära om allt jag kunde om kiting så att jag kom nån vart, så jag kan helt ärligt inte uttala mig om kiten än 🙂 (fast med tanke på vindstyrkan så fattar jag namnet på kiten)
    (Jag hoppas jag får testa din sen, behovs nog minst två sessions med kiten)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing News from Sälen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.