Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ngn som kör från gbg imorrn lördag runt 1?

• Ngn som kör från gbg imorrn lördag runt 1?

Publicerad av surfdude27 på 28 augusti, 2009 vid 19:50

Ja, vi testar en gång till. Ibland har man tur och får napp! Jag kan plockas upp vid götaplatsen.

mvh

tobias 0708741653

trumpeten svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • litease

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 20:33

Vi kanske har en plats ledig men vi åker vid tio från mig. Beror lite på min kompis. För tidigt? Måste vara tillbaka till sex.

• surfdude27

Medlem
    28 augusti, 2009 vid 21:45
    Litease;571156 wrote:
    Vi kanske har en plats ledig men vi åker vid tio från mig. Beror lite på min kompis. För tidigt? Måste vara tillbaka till sex.

Ja, är ju tyvärr det. Har lovat att hjälpa en kompis att flytta vilket jag såklart ångrar nu 🙂 Men tack för erbjudandet!!

Någon annan? Snäääääälla då!

• trumpeten

Medlem
    29 augusti, 2009 vid 03:07

Vad far man da surferdude27, en kottbulle macka?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ngn som kör från gbg imorrn lördag runt 1?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.