Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Nha trang, Vietnam

• Nha trang, Vietnam

Publicerad av Andre’ på 29 december, 2011 vid 17:33

Tjena!

Är det någon som har erfarenhet av området runt Nha trang? Vi har precis kommit hit och tänkte tillbringa nyår här. Vi har varit i Mui ne i styvt två veckor och har haft go vind i princip varje dag 🙂 Nu är vi på upptäcktsfärd efter lite plattvatten till min polare som är nybörjare, Alla erfarenheter mottages tacksamt! 🙂

marcusz svarade 12 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • eliasp

Medlem
    23 januari, 2012 vid 02:08

hittade ni nått plattvatten? eller nån annan som vet ifall det finns någon bra plattvattenspot?

• marcusz

Medlem
    19 april, 2012 vid 03:27

Tjena!
    Jag och min polare backpackar i asien och ska till vietnam i tva veckor nu. Tankte bara hora om det finns gott om uthyrare med OK grejor. Vilka stallen ar bast for kitesurf?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Nha trang, Vietnam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.