Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni bakom ACME Kiteboarding: Kolla detta

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2004 vid 16:42

Du glömde nämna att OR är sega drakar som svänger som en gammal Amazon med punka! Hållbarheten har tagit ut sin rätt på hastigheten. SLÖÖÖÖÖÖÖA! Bra försök till reklam annars… NOT

• kitesweden

Medlem
    1 april, 2004 vid 17:44

Du har inte testat -04:orna mao
    Stora Bronco ex 21m2 av -03 modell har varit slöa, JA !
    /Mvh Lars
    PS Säger vem ? DS

• walle

Medlem
    1 april, 2004 vid 20:03

Svar till:

Du glömde nämna att OR är sega drakar som svänger som en gammal Amazon med punka! Hållbarheten har tagit ut sin rätt på hastigheten. SLÖÖÖÖÖÖÖA! Bra försök till reklam annars… NOT

[/ QUOTE ]
    min bronco 03:a är inte slö…(en 12:a)

• samhansson

Medlem
    2 april, 2004 vid 16:37

Med denna draken svänger du 3 ggr i hoppet…..

• samhansson

Medlem
    2 april, 2004 vid 16:38

Hoppar uta helvete…

• rambo_johnson

Medlem
    2 april, 2004 vid 17:05

fan sam du får nog ta o joina familjen ladd … slå ett mail så styr vi upp lite riktiga kites till dig

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2004 vid 17:20

Måste instämma, Bronco suger. Drake som inte verkar utvecklas heller om man läser runt lite…

• jott

Medlem
    5 april, 2004 vid 18:50

Min bronco har fatt utsta mer an en hel del nu i vindar och vagor som Sverige ite skadat och formodligen inte den anonyma skrbenten heller. Den har hallt och har inte en skrama. Den svanger snabbt, iofs har jag inte kort 21 utan 9 har nere men jag ar mer an nojd med Broncon..

• roland

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:09

Säljs brädan med snöre? det kan göra rätt ont

• niklas82

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:10

massa skit snack…
    har kort 3 manader har nere pa min nia och det ar en sjukt stabil kite med drag. och det blir hyffsat hoga hopp.

• jott

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:20

Om inte draken utvecklas far d gora det och det gar fint har nere. Hogt som fan!

• jott

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:22

noch einmaal

• jott

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:23

Men EH ar inte trots allt inte fel.. Se pa denna skonhet

• niklas82

Medlem
    5 april, 2004 vid 19:25

och har kor jag enda pa plattvatten…
    hugo du far passa dej.. ge mej lite offthelipp sa ska jag visa dej ”how high, high is” hahaha

• rambo_johnson

Medlem
    5 april, 2004 vid 20:14

Svar till:

Men EH ar inte trots allt inte fel.. Se pa denna skonhet

[/ QUOTE ]

fan den håller ihop än?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni bakom ACME Kiteboarding: Kolla detta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.