Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni får välja åt mig:)

• Ni får välja åt mig:)

Publicerad av consigliere på 6 april, 2008 vid 12:15

Vecka 25 eller 26 åker jag med UCPA. Varthän, tänkte jag att ni kunde få bestämma… Det kanske finns någon som vet.

-Kan inte ett ord franska.
    -Tänkte försöka lära mig att vattenstarta där nere.
    -Åker ensam så det vore ju kul om det fanns fler svenskar.
    -Vill stå på brädan hela dagarna och då gärna med lite vind också.

Min nivå är väl ungefär en säsong lång. Kan åka i sele och får i en fot i stropp…

Tack på förhand…

/Anders

PS. Är det inga härifrån som ska me? DS.

consigliere svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • svenne

Medlem
    6 april, 2008 vid 20:03

Om du ska lära dig vattenstart är Hyères bra då det är långgrunt. Men deras instruktörer är inte så himla bra längre, så räkna med att nöta en del själv. Å andra sidan brukar de piggna till om det är någon som visar lite vilja istället för att bara vara där för att äta och sova, som de flesta fransmän är. Det brukar finnas gott om svenskar där, inte alltid såna som vill vindsurfa, men alltid någon som nyttjar de andra aktiviteterna.
    Annars, sök här på konfen. UCPA har varit uppe flera gånger.

• consigliere

Medlem
    6 april, 2008 vid 22:46

Tack svenne!
    Har läst lite vad som är skrivet om UCPA av dig och andra redan… Har du någon gissning på hur det är med vind där i v.25-26?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni får välja åt mig:)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.