Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som beställt av keppler!!?

• Ni som beställt av keppler!!?

Publicerad av anonym-anvandare på 14 juni, 2004 vid 06:43

Hej

Vilken fraktbolag använder han sig av? Det fraktbolag som transporterar sista biten??!! Blev uppringd av ett i fredags och dom sa att dom skulle komma förbi med grejorna på fredagen, satt och väntade på dom hela fredagen..men ingen kom, irriterande. Idag MÅSTE jag uppenbart ha grejorna…men hörde ej vilken bolag det var som ringde mig..har chansat o ringt till greencarrier men dom lät som ett frågotecken..någon som vet!!??

basse svarade 20 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • sunken

Medlem
    14 juni, 2004 vid 06:55

Senast jag skickade ett mail och frågade vad en frakt av ett segel skulle kosta svarade han 18 euro med UPS, var för en vecka sedan ungefär. Om det nu kan vara till någon hjälp.

• lasse_kna

Medlem
    14 juni, 2004 vid 07:11

Det har varit posten som har kört ut paketet sista biten. I vart fall här i Karlskrona.

• 11sekmeter

Medlem
    14 juni, 2004 vid 08:04

Jepp, posten sköter biffen i Svärjä

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juni, 2004 vid 09:17

Hej
    tack för hjälpen! Spårat upp brädan och den har nu anlänt..Greencarrier är fraktbolaget som keppler använder sig av..dom lämnar i sin tur över det till Poståkeriet (posten), som ni säger..som sen kör ut varorna till kund. Inga transportskador heller..skönt.

• big_jeppe

Medlem
    21 juni, 2004 vid 19:03

Jag har beställt prylar av keppler 3 gånger. När jag köpte segel var det UPS som levererade ända fram till porten. När jag köpte bräda så var det Kungliga Postverket som körde sista biten. Inga transportskador på mina beställningar. En kompis köpte bräda och 2 segel utan några problem. Jag diggar Keppler, hans REA-priser är grymma. Hoppas att han kan få de svenska butikerna att följa efter i pris.

• basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 09:53

Troligtvis inte eftersom tyskland har 6% moms typ på rea saker.

Ny fråga:

Har någon handlat från andra tyska firmor än Keppler. Tänkte handla en Viper Wave och har hittat -03’or för hyffsade priser men inte hos Keppler. Han hade inga.

• marty

Medlem
    22 juni, 2004 vid 11:32

Basse, vad är det för andra firmor och har dom hemsida ?

• basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 12:07

Vetifan om jag säger det till dig…. wink.gif

Hittade på http://www.surf-keppler-mannheim.de pluss några andra ställen. för en bit under € 400. Tar du kontakt med någon så hör av dig. Tänkte shoppa en sådan de är så lätta å goa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som beställt av keppler!!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.