Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ni som efterlyser Nya små Race segel till begpriser….

• boman

Medlem
    30 januari, 2006 vid 21:08
    Hankloose wrote:
    Your prayers have been answerd!!

Först till kvarn….

http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6816

Men varför sälja ett sådant kanon segel??

• hankloose

Medlem
    31 januari, 2006 vid 22:00
    Boman wrote:
    Men varför sälja ett sådant kanon segel??

Jag panik köpte seglet i höstas med tanke på rådande speed hets, men det blev ingen riktig 5.5 vind så seglet blev liggandes på hyllan. Nu e jag i valet å kvalet om jag inte ska köpa ett 5.8 NP rs 6 då jag har rs 5 6.7 och 7.8. Man vill ju inte hålla på som speed janne å blanda hej vilt!!!

• boman

Medlem
    1 februari, 2006 vid 08:19
    Hankloose wrote:
    Jag panik köpte seglet i höstas med tanke på rådande speed hets, men det blev ingen riktig 5.5 vind så seglet blev liggandes på hyllan. Nu e jag i valet å kvalet om jag inte ska köpa ett 5.8 NP rs 6 då jag har rs 5 6.7 och 7.8. Man vill ju inte hålla på som speed janne å blanda hej vilt!!!
    Låter som ett klokt val! med Rs 5,8 6,7 & 7,8 i segel garderoben så sover man nog tryggt om nätterna 🙂
    Janne blandar ju segel värre än vad det blandas groggar på stureplan en lördags kväll…. kanske inte heller helt fel att plocka godbitarna från det bästa, tex. Warp 6,3 som är Dunkens favorit size.
  • hankloose

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:28

Ge mig ett buud då!! Måste ge plats till mina RS 6or!!

henke.henriksson@home.se

• tbsurf

Medlem
    16 februari, 2006 vid 13:49
    Hankloose wrote:

ska köpa ett 5.8 NP rs 6

Hankloose wrote:

Måste ge plats till mina RS 6or!!

Hejsan turgubbe :laugh:
    hur många rs6’er blir det ???
    och vilka stl ?

köp min superfina neutron 5,5’a nu
  • hankloose

Medlem
    20 februari, 2006 vid 11:01

Tjena TB!!

Det blir nog bara ett! 5.8 Jag har ju en 6.7 och en 7.8 rs 5 så jag lägger nog in pengarna i en x9 mastbrytarfond på speedjannes inrådan….eller tycker nån jag borde ha en 6.2:a oxå?

Men faan vilken säsong vi ska ha!!!!

• jester

Medlem
    20 februari, 2006 vid 12:19

Jag tycker nog att det är overkill med en 6.2 i den line-up:en. Skulle nog inte göra ont, iofs.
    Ang masterna fick jag ju tipset att köra X9 Wave på dom mindre masterna, och den höll bättre än Simmer-masten iaf…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ni som efterlyser Nya små Race segel till begpriser….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.