Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som filmade apelviken 20:e mars!

• Ni som filmade apelviken 20:e mars!

Publicerad av don_cavalli på 25 mars, 2004 vid 16:58

Jag satte en tabletop som känndes som någonting utöver det vanliga mina mått sett, precis utanför klubbstugan, och skulle gärna vilja få tag i det filmklippet om någon fick med det på film. Seglade en proof med goya grafik, simmer onshore -02 med kron-logga i seglet och med en svarthjälm med gul skalle på bak.

Har du detta på film, så byter jag gärna råmaterialet mot en freedom tisha med ex. ”surfers get lucky” motivet på.
    http://www.freedom.se/tisha_lucky.gif

Känner du dig träffad, maila mig på gustaf@freedom.se
    Håller tummarna!
    Hang Loose!
    /Gustaf

ola_p svarade 20 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • kungdenknege

Medlem
    25 mars, 2004 vid 17:05

Sorry om jag spammar din tråd, men kan du skriva upp mig på tisha-mail-listan? Min mail jävlas med mig frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 mars, 2004 vid 18:19

Undra om Rambo´s compadrez inte filma lite..
    /Erik

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 20:36

Ola_p här på konfen filmade en del då tror jag

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:05

japp, men jag har tyvärr fastna ingen tabletop… frown.gif Tror även att kongos brorsa filmade?

• don_cavalli

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:35

Du har inte mailen till kongos brorsa?!
    //Don C

• lars_k

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:48

Det är min brorsa ni snackar om… Jag ska fråga honom om han fick med nån tabletopp. Vi kollade iofs på det vi filmade direkt när vi kom hem. Kommer tyvärr inte ihåg nån table, men mitt minne kan ju svika.

• imported_borje

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:00

När kommer dessa underbara filmer till ftpn!? smile.gif

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:06

jag ahr tjyvkikat lite på Olas film och, man its looking good.
    han skulle dona lite med den eftersom en del grejer jävlades. sens kulle han skicka upp den så snart osm möjligt

• ola_p

Medlem
    26 mars, 2004 vid 07:46

Nu har jag fixat till det som strulade (orenderade texter som var den hävdade var renderade typ…). crazy.gif
    Den ligger numera i incoming, så det saknas bara att konfmaster flyttar den. shocked.gif

• imported_borje

Medlem
    26 mars, 2004 vid 08:44

Konfmaster, SLÄNG upp dem!!

• herodude

Medlem
    26 mars, 2004 vid 08:50

eey jag sitter i skolan å det suger för deras firewall är helt fucked upp så då undrar jag om ni kan ge mig direkt länk till just den filen, ni vet så man kan höger klicka å sen ta spara som… tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 mars, 2004 vid 09:17

Sorry- det finns ingen tabletop på dig i det jag filmande.

Det finns ingen tabletop, framåt, bakåt eller nått sånt på nån annan heller för den delen ..antar att folk fegade ur lite pga kölden eller var det ringrostighet- det brukar vara fan så mycket mer ös på sommaren i Apel!!

/Rolle

• ola_p

Medlem
    26 mars, 2004 vid 09:32

testa denna, den kör jag… http://www.unlimitedftp.ca/myftp/

• lars_k

Medlem
    26 mars, 2004 vid 09:43

Osis. Du får fan snart sätta ihop ett klipp snart, Rolle. Annars får jag göra det…

• ian

Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:05

kan ju kanske kasta upp min ftp när jag kommer hem, går iofs inte så snabbt med mer än två nerladdningar.

tror du skolan skulle uppskatta att deras nät leker ftp för några glada surfare?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ni som filmade apelviken 20:e mars!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.