Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni som kör Nobile 666…

• Ni som kör Nobile 666…

Publicerad av celestial på 4 juli, 2007 vid 12:22

och anser er ha koll…

Vilken av storlekarna 135*44 och 132*41 skall man ha om man messtadels kör freestyle

är lite osäker på vilken jag skall köpa…

Jag kan tänka mig att om brädan är 44 bred så kör man ner den i vattnet mer vilket gör att popen blir segare o mindre explosiv.
    Eller e det nånting som ja bara har fått för mig?

Tacksam för svar.

/
    Johan

celestial svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • che_riff

Medlem
    4 juli, 2007 vid 12:33

132:an passade mig perfekt, mjuk och skön. Mestadels freestyle? Inte så rolig i vågor vill jag tillägga.

• tom-tom

Medlem
    4 juli, 2007 vid 12:36

Tja Johan.

Enkelt svar 132/41. Jag har ett par sessions på min nu och den är grym. Du är ju dessutom mindre än jag (87kg/189) och jag tycker att 132án ger mer än nog low end.

• celestial

Medlem
    4 juli, 2007 vid 17:06

Grymt…Det får bli den, den verkar som saggt skitbra…

Har en lite fråga till… Hur är det med borrhålen. Jag gillar att köra med en ganska fet stance eftersom jag tycker att det e sjönare helt enkelt.

Har 666 :an brett mellan hålen eller måste man hålla på o borra o ha sig som ja hört att vissa gör…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ni som kör Nobile 666…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.